こちらに投稿を統一することにしました。
基本的にpixivの投稿の絵やうごイラ(APNG版)の高画質版や差分と
スカトロ絵を投稿していくと思います。pixivに投稿しない絵も
こちらに投稿すると思います。どうかよろしくお願いします。
I've decided to unify my posts here.
Basically, I'll be posting high quality versions and differences of pictures posted on pixiv , as well as scatological pictures Ugoira (APNG version).
I think I will also post pictures that I don't post on pixiv here.
I'm looking forward to your support.
こちらに投稿を統一することにしました。
基本的にpixivの投稿の絵やうごイラ(APNG版)の高画質版や差分と
スカトロ絵を投稿していくと思います。pixivに投稿しない絵も
こちらに投稿すると思います。どうかよろしくお願いします。
I've decided to unify my posts here.
Basically, I'll be posting high quality versions and differences of pictures posted on pixiv , as well as scatological pictures Ugoira (APNG version).
I think I will also post pictures that I don't post on pixiv here.
I'm looking forward to your support.