Ik weet dat diesels op zonnebloemolie kunnen rijden. Voordeel hiervan is dat het beter voor het milieu is en ook voor je portemonee, maar ik heb begrepen dat dit in Nederland verboden is, maar in Duitsland wordt het zelfs gepromoot om ermee te rijden. Dus volgooien die tank...scheelt enorm.