achtergrond

Geenstijl

login

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Het Verenigd Koninkrijk in twee video's

Scheelt een hoop leeswerk - het lijkt Duitsland wel!

Video 1: Britse gemeenteraad in elke bocht om Salafi vrouw in volledige gezichtsbedekkende Niqab te laten 'stemmen'

Ja is allemaal echt. Bovenstaande video hier, onderstaande video daar. Meer na de breek. Lekker weer hè!

Video 2: Salafi mannen bespreken openlijk hoe de Britse overheid omver te werpen en Kalifaat te stichten

Ondertussen in Duitsland

Muslim immigrants in Hamburg want Germany to become an Islamic caliphate and want to impose Sharia law. Angela Merkel will be happy and proud of this. We need mass deportations not in words but in concrete facts.

RadioGenoa
RadioGenoa
@RadioGenoa

"The Islamic Caliphate is solution!" This is not Iran or Afghanistan, this is Germany today. In Europe we have a huge problem that needs to be solved.

6.5K
Reply

Duitslandje doe nou eens iets Duits

Nee niet dat al klopt het wel maar dan beige en theocratisch

Reaguursels

Login

-weggejorist-

Unsinkable-Sam | 01-05-24 | 06:20

Ik begin me nu langzaam af te vragen waar die zwarte heks van Walt Disney van Sneeuwwitje op gebaseerd is. Er zal toch geen verband zijn met zo'n 87 jaar geleden ?

Low battery | 30-04-24 | 23:54

Nee, op de archetype v.d. vrouw. Had je zo zelf op kunnen zoeken met ‘n beetje moeite. Er is 0 correlatie tussen Sneeuwwitje, de heks en de islam sekte. Wel zijn er referentie’s met Bald Mountain en de ayatollah’s, echter ik denk dat Disney eerder Hitler en zijn rise of evil op het oog had, kun je ook gewoon opzoeken!

Unsinkable-Sam | 01-05-24 | 06:25

appalling station

fokkewoelf | 30-04-24 | 23:46

-weggejorist-

At_Dawn_They_Sleep | 30-04-24 | 23:38

Timmermans zal niets nalaten om het ook in Nederland zover te laten komen

TurpinDick | 30-04-24 | 23:26

Skiën in de Dolomieten. Een van mijn grote passies en nog een van de zeer weinige plaatsen waar geen mossels en tokkies zijn om de boel verpesten. De overweldigende natuur, vriendelijke mensen en het eerlijke eten maken het feestje compleet. Hopelijk mag ik dit nog een paar jaar meemaken.

At_Dawn_They_Sleep | 30-04-24 | 23:03

Laat mij dan maar extreemrechts, radicaal-rechts, uiterst rechts, ultrarechts of rechts-radicaal zijn in de ogen van die linksche bubbel, maar als ik, om een voorbeeldje te noemen, zo'n bericht als dit voorbij zie komen bij het nieuws vandaag, dan snap ik bij God niet, waarom die vervloekte islam altijd zo gesteund wordt door die linksche blinden, die notabene nog steeds fel achter het vrouwonterende kopvod staan... "Het 16-jarige Iraanse meisje Nika Shakarami verdween in september 2022 tijdens de grootschalige protesten tegen het regime in Iran. Haar lichaam werd meer dan een week later aangetroffen. Volgens geheime documenten die de Britse omroep BBC heeft ingezien, werd zij door Iraanse politieagenten vermoord in een arrestatiebusje. Ondanks dat Nika in dat busje geboeid was, vocht ze terug. Eén van de agenten zou Nika seksueel hebben aangerand en hebben mishandeld. Getuigen van voorin de bus hoorden 'knallende geluiden in het pikdonkere achtercompartiment'. Nika werd toen gedood. Ze had meerdere hoofdwonden. Haar lichaam werd onder een snelweg gedumpt." https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buitenland/de-16-jarige-nika-werd-aangerand-en-vermoord-door-iraanse-agenten-tijdens-protesten/ar-AA1nWCDz?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=57cab016ab4646efef413cd7e2cdba8a&ei=26

Bouthakker | 30-04-24 | 22:52

Het zijn regelrechte sollicitaties voor een enkele reis ‘Islamitische staat’, waar ook ter wereld. En graag nog liever gister dan vandaag Overheid! Lukt makkelijk van wat er het afgelopen jaar weer is afgeroomd van mijn inkomen. Spartacus is goed op dreef vandaag met de vingers op de zere plek leggen.

HebjeHemweer | 30-04-24 | 22:43

Als 1% nu eens beslist dat 7 oktober hier en daar over moet in Duitse, Franse en Nederlandse steden. Dan zijn we screwed. Maar dat is pas nodig als de mainstream media, politiek en linkse kerk tegen hun gaat werken. Nu kunnen ze nog door als Islam is liev.

Headshrinker | 30-04-24 | 22:41

Alles is mogelijk, de diensten mogen hun piepers wel eens gaan oppoetsen, want deze lieden sorteren voor op een Staatsgreep.

Unsinkable-Sam | 01-05-24 | 06:29

Ik ben in mijn omgeving al ruim 35 jaar een roepende in de woestijn geweest. Kan me daarom recht in de spiegel kijken. Nog steeds hoor ik om me heen dat we het zo goed hebben. Maar langzamerhand zie ik bij enkelen toch de vertwijfeling toeslaan. Veel te weinig en veel te laat. Dit land kan niet meer gered worden aangezien de benodigde maatregelen daartoe nooit uitgevoerd zullen worden. Geniet nog zoveel mogelijk van de jaren die ons nog resten in relatieve vrijheid in wat eens ons prachtige land was.

At_Dawn_They_Sleep | 30-04-24 | 22:30

Als ik onderstaande comments lees, zie ik dat opeens heel veel mensen (opeens) zien hoe groot de bedreiging wordt voor het autochtone deel van Europa, Nederland. De islamisering werkt inderdaad als een klokwerk draaiboek: 5% exotische, interessant 10% krijgen rechten 15 % eisen rechten 20% onrust en oproer 25% kantelpunt, autochtonen op tweede plan 30% onomkeerbaar geweld en verlies rechtstaat

King of the Oneliner | 30-04-24 | 22:22
@Bouthakker | 30-04-24 | 22:56:

Bedankt voor het delen, zeer interessante tweet. Het is wel een onderzoek wat je daadwerkelijk ziet gebeuren op deze aard-kloot.

Fin_germe
babyface
 | 30-04-24 | 23:34

Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Grijze heelmeester | 30-04-24 | 22:12

Deze fanaten krijgen nul tegengas. Allah roepen en dood aan alle ongelovige is natuurlijk heel eng. We weten niet eens meer wat we hiertegen moeten doen. Maar een ding is duidelijk er is niemand die zich hier tegen uit durft te spreken. Ja, ene G.Wilders, maar die wordt overal door alles en iedereen geblokkeerd

Drs. D. | 30-04-24 | 21:54

Waar zijn de kruisridders als je ze nodig hebt? Aan de andere kant: je wijf onderdrukken is ook wel lekker.

funkyd | 30-04-24 | 21:53

-weggejorist-

HetisGenoegGeweest
babyface
 | 30-04-24 | 21:31

‘Niemand vraagt zich meer iets af in dit land. Iedereen is te dik en gelukkig. Iedereen heeft nu een mobiele telefoon die pannenkoeken bakt en zijn ballen wrijft... We zijn in stilletjes omgekocht door speelgoed en gadgets, en niemand leert meer om iets in twijfel te trekken." George Carlin - It's bad for ya (2008) Daarom horen we niet: He, maar dat is raar, willen we dat wel ?

AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 21:29

Horen we inderdaad nooit. Ook nooit dat er dus te weinig kinderen geboren worden door autochtonen en wat daar allemaal de gevolgen van gaan zijn x aantal jaar vooruit. Ook nooit eens een poging van, komop mede Nederlanders duik eens tussen de lakens want x en y. Lijkt me de meest makkelijke politieke boodschap om het volk te verkopen ooit, maar nope. Dat het dan betaalbaar moet zijn om een gezin te starten zal mee spelen, maar laten we dat dan eens proberen op te lossen. Maar nope. Dit gaat helemaal fout lopen.

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 21:46
@Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 21:46:

Waar moet de jeugd zich vermenigvuldigen? Bij pa&ma op zolder?

GroningerBelg | 30-04-24 | 22:40

Links kijkt ernaar en lacht……

Buisjuh | 30-04-24 | 21:27

Totdat de eerste homos van een flatgebouw worden gegooid. Dan is het niet meer zo lollig. Wat 'n doerakken.

Headshrinker | 30-04-24 | 21:56
@Headshrinker | 30-04-24 | 21:56:

Dan gaat links roepen dat de homo's het aan zichzelf te danken hebben. En dat houden ze vol tot ze zelf van het dak geflikkerd worden.

MAD1950 | 30-04-24 | 23:07

Om over na te denken “Als gij niet voortgaat met vechten zal Hij u met een vreselijke straf straffen en zal Hij een ander volk in uw plaats stellen….”. [koran 9.38] -"Zij die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en hun persoon voor de zaak van Allah strijden, hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren"[koran 9.19]

Abu Bachouca | 30-04-24 | 21:25

Iedere inwoner van Nederland dient zich te houden aan de wet- en regelgeving van Nederland. En die NEDERLANDSE wet- en regelgeving gaan voor op geloof, ongeacht welk geloof.

MK27 | 30-04-24 | 21:49

Het gaat hierboven over Engeland en Duitsland, maar daar had ook Frankrijk aan toegevoegd kunnen worden. De Islam wordt langzamerhand brutaler. Ook in Nederland. Marcough doet als burgemeester pogingen om de Nederlandse wetgeving te islamiseren. Vrouwelijke Boa's mogen hoofddoekjes om, De koran en de islam moeten beschermd worden tegen ontheiliging (lees: kritiek) en gedenaturaliseerde teruggekeerde ISIS-strijders moeten een verblijfsvergunning kunnen krijgen. Het masker gaat bij Marcough langzaam af, Ook hier wordt de islam brutaler. Zie de gevechten om islamitisch onderwijs en recent het ploffen van het initiatief voor een imam-opleiding omdat de islamamieten dat volledig in eigen hand willen houden. Onderschat ze niet. Ze hebben 14 eeuwen ervaring

Abu Bachouca | 30-04-24 | 21:18

De fanaten krijgen ook geen tegengas. We weten niet hoe dat moet. Omdat we zijn vergeten wat onze moderniteit is, wat onze vrijheid is.

AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 21:23

En Zweden

Santtulainen | 30-04-24 | 21:35
@AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 21:23:

Als u in een kooi zit en iemand stopt er hongerige leeuwen bij die u op eten. Is het dan de schuld van de leeuwen of van degene die ze bij u in de kooi stopte? Degene die ons hadden moeten beschermen hebben de poort wagenwijd open gezet. Hoe ze zelf en hun families aan wat er gaat komen denken te ontsnappen is mij een raadsel.

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 21:51

Ik heb ooit pogingen gedaan om wat van hun boek te lezen, was niet makkelijk en ook zeker niet vol te houden. Echter wel geleerd dat alles met een soort systeem gaat. Bij elke 10% dat hun aanwezigheid en dus macht groeit gaan ze een stapje verder. Het beeld word zo geschetst. Je gaa wonen in een straat, dan doe meer gelijkgestemden. Dan kopen ze een winkel in die straat, dan nog een en ze laten meer broeders komen. Als ze de 50% gepasseerd zijn gaan ze de regels bepalen in die straat en ze beginnen langzaam zich verder in dezelfde wijk te manifesteren totdat op een bepaald punt de hele wijk boven de 50% komt. En dan gaat het pas echt beginnen want dan komen de voorstellen nee eisen om de sharia wetten en dat soort gekkigheid. En zo blijven ze deze olievlek verspreidden tot het punt dat de sharia niet hoeft te worden ingevoerd die dwingen ze dan gewoon zelf af. Duidelijk zijn we onlangs een grens gepasseerd gezien het gedrag zoals goed opgemerkt hierboven. 20% is dat realistisch of is het nog minder op dit moment? Maja in enkele steden zitten ze wel rond de 50 of eroverheen. Al met al een explosieve situatie gaat het sowieso worden. Je hoeft enkel naar Zweden te kijken en je weet genoeg.

StijllozeBurger | 30-04-24 | 21:52
@StijllozeBurger | 30-04-24 | 21:52:

Vergis ik me of is dit in beiroet ook zo gegaan? Welvarend en langzaam aan is het stuur overgenomen. Dan kom je op het punt dat veel moslims geen vluchtelingen zijn maar 'zendelingen'. We subsidieren dus onze eigen overgave/islam.

Grijze heelmeester | 30-04-24 | 22:16

Er moet veel meer wetgeving ontwikkeld worden om bij dit soort lieden de westerse nationaliteit in te trekken en ze eruit te schoppen. Die lieden horen niet in het moderne westen.

Dr_Johnson | 30-04-24 | 21:04

Nog een keer. Verbiedt de koran. Dat boekje zet aan tot haat. Dat is genoeg reden het te verbieden. En dan zijn alle predikers ook strafbaar het lost het probleem natuurlijk niet meteen op, Maar er moet een begin zijn

DanskeRob | 30-04-24 | 21:43

En we staan erbij en kijken ernaar.

donkieshot | 30-04-24 | 21:00

Surprise Pikachu face

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 21:11

Iedereen heeft het maar over stemmen. Alsof dat gaat helpen. Uiteindelijk zal de nederlander op de knieën gaan, met de kont omhoog.

kleybeuker | 30-04-24 | 21:00

Nog niet misschien. Het is onmogelijk voor de mozzels de boel volledig te vervangen. Dat betekent 1 ding: een toekomst vol ellende tussen de verschillende groepen. Ze kunnen het onderling al niet eens worden. Omdat het een aggresieve faal-ideologie is. Ingepeperd door en met angst en geweld.

NiCeY | 30-04-24 | 21:20

Als we lang genoeg braaf blijven stemmen verliezen we sowieso. Deze religie groet nog steeds elke dag en op een bepaald punt zullen we niet eens genoeg stemmen hebben om ertegenover te zetten. Dit punt komt sneller dan velen vermoedden.

StijllozeBurger | 30-04-24 | 21:55

Na de tweede oorlog kwam er een deken van verdenking over alles wat met nationaliteit en identiteit te maken had. Nationalisme had ten slotte Hitler aan de macht geholpen en uit naam van de Arische identiteit waren miljoenen mensen de gaskamers in gedreven. Europa draagt dat schuldgevoel met zich mee, maar de moslims voelen zich niet schuldig aan de slachtingen in naam van Allah en ook de communisten voelen zich niet schuldig over de massaslachtingen door Stalin, Mao en Pol Pot. Ik ben bang dat als Europa niet snel leert zich zelf te vergeven en voor zich zelf op te komen, we heel hard op weg zijn naar een grote Europese burgeroorlog. Frankrijk en de UK komen er met de dag dichterbij lijkt het wel.

Blauwpetje | 30-04-24 | 21:00

En daar komt nog bij dat Europa zich schuldig voelt over Slavernij, dus daarom weigert de deur dicht te doen.

Santtulainen | 30-04-24 | 21:37
@Santtulainen | 30-04-24 | 21:37:

Ik vraag me altijd af wie zich dan schuldig voelen. Volgens die bierbuik koning is het Nerderlandse volk zich bewust van schuld. Maar ik ken helemaal niemand die zich schuldig voelt. Dat zijn die maffe politici en het koningshuis. Maar niet wij.

DanskeRob | 30-04-24 | 21:46
@DanskeRob | 30-04-24 | 21:46:

Propaganda: gastarbeiders, multicultuur is tof, migranten zijn zielig, westerse mensen krijgen te weinig kinderen, westerse mensen zijn lui, westerse mensen voelen ww2 schuld, westerse mensen vergrijzen te snel. Allemaal zodat u de nieuwe realiteit slikt. Dat deze al uw vrijheden etc. ondermijnt daar hebben we het niet over.

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 21:55
@Santtulainen | 30-04-24 | 21:37:

Allemaal excuses onder het mom deugen en woke, maar ook gewoon sluiers om hun eigen agenda erdoor te rammen. Verdeel en heers.

StijllozeBurger | 30-04-24 | 21:57

Dat smerige lachje op het eind van die haatbaard in z'n soepjurk, echt om te kotsen. Enkeltje gaza graag, meer is dit stuk stront niet waard

Mike B. | 30-04-24 | 20:59

In Nederland zijn er ook al kalifaatstraatjes. Een deel van de sociale woningbouwvoorraad is weggegeven aan mensen die ons haten.

Egerius | 30-04-24 | 20:58

Over 20 jaar krijgen we te horen dat er geen duidelijke signalen waren.

Baksteenbakker | 30-04-24 | 20:55

Dat is inderdaad mss wel het meest cynische aan de hele situatie.

roberto9715 | 30-04-24 | 21:28

Haha klopt. Dit is ook wel eens waarom ik dit onderwerp ff vermijd. Je kan in je eigen kringen alleen maar verliezen. Of je bent de conspiracy wappie, of je hebt gelijk.

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 21:57

dan lag het nog steeds aan de rechtse wind in het land.

chiwing | 30-04-24 | 22:34

Gaat goed zo nu we al onze wapens en miljarden aan Oekraïne geven want dat is onze oorlog. Snapt u het nog?

Teluitjewinst | 30-04-24 | 20:51

Stop maar. Er zijn er hier die u Putin lover gaan noemen

Hetiswathetis | 30-04-24 | 21:08
@Hetiswathetis | 30-04-24 | 21:08:

Inderdaad. Waarvan de meesten geen enkele bijdrage leveren aan de oorlog in Oekraïne overigens behalve roepen dat anderen dan maar daar naartoe gestuurd moeten worden.

SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 21:20
@Hetiswathetis | 30-04-24 | 21:08:

Omdat het zo is, natuurlijk.

Inks003 | 30-04-24 | 21:22

Ik heb wel wat verstandige suggesties om dit probleem op te lossen. Maar die hou ik wijselijk voor me, anders komt Joris weer langs.

Paty | 30-04-24 | 20:48

China?

swapper | 30-04-24 | 20:47

we. gaan. met z'n alle naar de klo. te. ja laaaa. jalalalalalaaaaa

Ir. Wilhelmus | 30-04-24 | 20:46

Gniffel

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 20:55

Vroeger wel eens met moslims en mensen van andere geloofsstromingen gesproken. Lang verhaal kort 1 ding sprong er voor mij altijd uit bij mensen wie diepgelovig zijn. Ze willen anderen bekeren met als voorwendsel dat je naar de hel gaat als je niet in hun god gelooft. Bij een aantal vroeg ik door waarna de aap uit de mouw kwam, als ze andere mensen bekeren dan worden ze hiervoor in het hiernamaals beloont. Dus ze doen niet voor jouw maar voor hun zelf. Hierdoor kon ik die mensen niet meer vertrouwen want alles wordt er aan gedaan om er zelf beter van te worden in het hiernamaals.

Overtwar | 30-04-24 | 20:45

Angst aanpraten en hopen op een beloning. Islam in een notendop.

The_Green_Princess | 30-04-24 | 20:53

Christenen geloven niet in beloning door bekering van anderen.

YaronGlock | 30-04-24 | 21:03

Normale mensen laten zich dan ook niet meer met één of andere religie in.

SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 21:22
@SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 21:22:

Op de statistiek afgaand laten normale mensen zich met een of andere religie in. Maar dat terzijde

YaronGlock | 30-04-24 | 21:27
@YaronGlock | 30-04-24 | 21:27:

Normale mensen betekent niet automatisch de meeste mensen. Uiteraard ventileer ik met betreffend reaguursel mijn mening zonder stil te staan bij de statistiek.

SirCharlesPoploch | 01-05-24 | 00:04

Mag ik hier nog wel zijn en ben ik hier nog wel welkom als blanke man? Dat is de vraag die we onszelf moeten stellen. We staan nu op een tweesprong; het wordt keihard PVV, AfD en Le Pen stemmen in Europa en hopen dat het ooit nog goed komt. En anders vrees ik dat we beter kunnen vertrekken. Meer smaken zijn er niet. Bekeren tot de islam zou misschien nog kunnen, maar daar heb ik weinig zin in. Dan moet mijn vrouw in een Boerka en ik naar zo'n stink moskee.

Professor_Cassie | 30-04-24 | 20:33

mijn opa zou zeggen: beter laat dan nooit duurde ff

Lucius | 30-04-24 | 20:35
@Lucius | 30-04-24 | 20:35:

Mij opa zou zich in zijn graf omdraaien, als hij niet gecremeerd was.

Here's Freddy | 30-04-24 | 20:49

In juni gaan stemmen is dus belangrijker dan ooit.

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 20:54
@BellumMaximus | 30-04-24 | 20:54:

Ben bang dat de (verwachte) lage opkomst zal weerspiegelen,dat nog steeds een (te) groot deel van Europa slaapt.

roberto9715 | 30-04-24 | 21:31
@roberto9715 | 30-04-24 | 21:31:

Te druk met hun mobieltje, insta, ps5 enz vermoedelijk. Oh ja, en werk.

2tribes | 30-04-24 | 21:49

Misschien willen die linkse vrouwtjes stieken gewoon ouderwets onderdrukt worden.

zeeman73 | 30-04-24 | 20:32

Niet alleen linkse vrouwtjes hoor . . linkse mannetjes ook . . en rechtse vrouwtjes ook . .

Lucius | 30-04-24 | 20:36

ZE lachen ons softies KEIHARD uit. En ze worden hier de baas. Democratie, weet je wel.

Verderkijkert | 30-04-24 | 20:31

Die democratie is anders ook niet veel meer van over. En er zijn weinig positieve tekenen die erop wijzen dat die trend binnenkort gekeerd zal worden. Maar dat voorkomt het eerstgenoemde probleem allerminst. In tegendeel.

Paty | 30-04-24 | 20:50

-weggejorist-

Blauwe_Chimay | 30-04-24 | 20:30

Churchill bedankt.

KapteijnKrentebaerdt | 30-04-24 | 20:24

Churchill: “Meer dan andere godsdiensten werd de Islam gevestigd met het zwaard... Bovendien voorziet deze religie aansporingen tot slachtpartijen, en heeft in drie continenten een nakomelingschap voortgebracht van vechtersbazen - vervuld van een wild en meedogenloos fanatisme" "Islam in een man is gevaarlijker dan hondsdolheid in een hond."

JayJay | 30-04-24 | 22:01

Het UK heeft het veel te ver laten komen. Ze kunnen niet meer terug, al zouden ze willen. Wet van de grote getallen. Extrapoleer de geboortes en tel maar uit wanneer de islam de meerderheid via democratische weg heeft gekregen. Ik vind dit echt dermate beangstigend dat ik serieus kijk naar opties om te emigreren. En ieder die zegt het valt wel mee, de extremisten zullen nooit de meerderheid zijn etc die begrijpen niet was islam betekent.

Maya de Blij | 30-04-24 | 20:17

Is het hier anders?

HoniSoit | 30-04-24 | 20:19

,Alleen het UK ? grapjas..

Nico_the_Sparrow | 30-04-24 | 20:22

Welke bestemmingen denk je aan? Het is lastig. In het oosten was het altijd een goede optie maar nu met die oorlog in Oekraine ook minder aantrekkelijk Zuid-Italie, Zuid-Spanje spreekt ook altijd tot de verbeelding alleen daar is het vaak overspoelt vanwege aankomstplek vanuit Afrique

Lucius | 30-04-24 | 20:27
@Lucius | 30-04-24 | 20:27:

Zuid-Amerika is ook echt slecht geworden de laatste decennia Dus zeg me waar kan ik heen? Belgie?

Lucius | 30-04-24 | 20:28
@Lucius | 30-04-24 | 20:28:

Hongarije, Polen

theo-is-dood
babyface
 | 30-04-24 | 20:31
@Lucius | 30-04-24 | 20:28:

In België hetzelfde probleem. Ik denk dat de Zuidpool nog allahvrij is.

Blauwe_Chimay | 30-04-24 | 20:32
@Blauwe_Chimay | 30-04-24 | 20:32:

Lijkt wel erg op Osdorp hoor Veel pinguins . . .

Lucius | 30-04-24 | 20:37
@Nico_the_Sparrow | 30-04-24 | 20:22:

Waarom zegt Maya dat ze overweegt om te emigreren? Denk niet dat ze in de UK woont.

The_Green_Princess | 30-04-24 | 20:37
@The_Green_Princess | 30-04-24 | 20:37:

Gok dat Maya de demografische ontwikkelingen van de laatste 20 jaar ff goed heeft bekeken i.c.m. het gedrag op 7 oktober en lopend . .

Lucius | 30-04-24 | 20:38
@Lucius | 30-04-24 | 20:38:

Ik reageerde op Nico, die lijkt te denken dat Maya dit probleem alleen in het VK ziet. Het was een retorische vraag :)

The_Green_Princess | 30-04-24 | 20:42

Nee, het valt inderdaad niet mee. Iedereen weet en ziet het, ook onze bestuurders, maar die blijven liever veilig politiek correct omdat ze als de dood zijn dat ze hun huidige baantje of hun toekomstige positie op het spel zetten. Uiteindelijk zijn zij verantwoordelijk voor de chaos die binnen 10 jaar Europa aan de rand van de afgrond zal brengen, maar zullen daar helaas nooit verantwoording voor hoeven af te leggen.

Here's Freddy | 30-04-24 | 20:46
@theo-is-dood | 30-04-24 | 20:31:

Schotland afstrepen pakie of zoiets weg

Hetiswathetis | 30-04-24 | 21:04

Ik woon al 15 jaar officieel in Malta, waar door gebeurtenissen uit het verleden men het niet zo opheeft met de Islam, en alleen in de jaren 70 onder bewind van marxist/socialist Dom Mintoff er één moskee is gebouwd. Jammer genoeg is Malta door corruptie, en hun fiscale aantrekkingskracht voor onder meer de online gaming/gok industrie overvol geworden, waardoor het eiland langzaam dichtslibt en de gewone Maltees de huur van een woning niet meer kan opbrengen. Ik heb nog een vakantiehuis in NL, maar verkoop het eerdaags, en ga me vestigen in een centraal Europees land waar geen immigratieprobleem en overbevolking is, en de regering het land niet volbouwt met windmolens omdat men begrijpt dat kwaliteit van leven ook te maken heeft met het landschap waarin je woont. Daarbij wens ik gespeend te blijven van de uitingen van een ideologie die ik verafschuw. Ook vandaag zag ik, in een rustig plaatsje in het Groene hart waar ikvlakbij

enjroe | 30-04-24 | 21:08
@enjroe | 30-04-24 | 21:08:

woon, een vrouw in Burka, en minstens tien vrouwen met hoofddoek.

enjroe | 30-04-24 | 21:16
@enjroe | 30-04-24 | 21:16:

Ik vind het kwaadaardig en misdadig dat de Nederlandse overheid niet ingrijpt in iets wat in de grote steden van Europa, maar ook bijvoorbeeld in Zweden en het VK allang duidelijk is. Het importeren van nog meer Islam zal uiteindelijk leiden tot een burgeroorlog, en we zien nu op straat met de anti Israël protesten al hoe reëel zulk een confrontatie is.

enjroe | 30-04-24 | 21:22

Ze willen een kalifaat, maar een hectare zand in een achterhoek van Afrika zal niet het ideaalbeeld zijn, dus dat moet in het westen. Dank voor de voorzieningen, wij nemen het verder over. Dit lijkt een islamitische oorlog in slowmotion, van huis naar straat, van straat naar wijk en verder door tot het land is gevallen. Overigens een oorlog zonder kogels, maar met voldoede tijd, volledig volgens de democratische regels. De jongens die je hier ziet gillen zijn niet de meest gevaarlijke van de idioten die een islamitische staat willen.

Zoelense Hobbyboer
babyface
 | 30-04-24 | 20:17

Nee dat zijn niet de meest gevaarlijke , de meest gevaarlijke zijn de nuttige idioten die hun steunen , Iran heeft ook een hoop nuttige idioten... Hamas enz..

Nico_the_Sparrow | 30-04-24 | 20:25

-weggejorist-

Arnold Layne | 30-04-24 | 20:14

Reconquista 2.0! Er is geen gematigde islam. Loop eens rond in Whitechapel en er lopen rillingen over jouw rug.

Louter Leuter | 30-04-24 | 20:13

Whitechapel Goede naam voor een shariawijk

Lucius | 30-04-24 | 20:24
@Lucius | 30-04-24 | 20:24:

Al-Wiid Chapa'alah

pollens | 30-04-24 | 20:51

Nostradamus heeft het voorspeld. De kamelen komen aan de Rijn drinken.

upgent | 30-04-24 | 20:12

zelfjoris dan maar

pollens | 30-04-24 | 20:11

Dit gebeurt in Nederland toch ook?

Gazelle | 30-04-24 | 20:07

ID kaart controleren bij het stemmen? Nee dat zouden we hier nooit doen.

W_F | 30-04-24 | 20:14
@W_F | 30-04-24 | 20:14:

ID kaart wordt niet specifiek gecontroleerd, daar is niks mis mee De persoon wordt specifiek gecontroleerd, deze is namelijk totaal onzichtbaar en onherkenbaar Mag je in Nederland met gezichtsbedekking naar het stemlokaal? (of is het semi publiek en verboden net als in ziekenhuizen, ov, bibliotheken, scholen?)

Lucius | 30-04-24 | 20:23

Een megaproces tegen de Reichsburgers in Duitsland terwijl diegenen die de Duitse rechtsstaat omver willen werpen gewoon vrijelijk op straat lopen te blèren.

Wattman | 30-04-24 | 20:04

als ik het goed begrijp moet zo 60 tot 70 procent van de veiligheidsdiensten ontslagen worden (politie, defensie) wegens racistisch rechts-extremisme goed idee! miss een idee om democratie door te voeren en naar de 60 - 70 % gaan luisteren ook een idee?

Lucius | 30-04-24 | 20:21
@Lucius | 30-04-24 | 20:21:

In Denemarken hebben ze dat luisteren gedaan, de socialistische partij nota bene. Hier zit links in een deug-tunnelvisie, ze willen het gewoon niet zien.

Wattman | 30-04-24 | 20:39

Deze mensen, zowel de vrouwen als de meneren, horen hier niet thuis. Zijn niet welkom met hun achterlijke gebruiken. Wat gaan we daar aan doen?

Zwizalletju | 30-04-24 | 20:02

Kom maar door mop en ik help jou!

Hetkanverkeren
babyface
 | 30-04-24 | 20:06

Kijk uit met dit soort suggestieve vragen! De vraag 'willen jullie meer of minder?' is al strafbaar!

Lucius | 30-04-24 | 20:19
@Lucius | 30-04-24 | 20:19:

Precies, maar het hele land volbouwen met haat tempels met haatdragende imams die uit een haatdragend sprookjesboek voorlezen mag wel.

DanskeRob | 30-04-24 | 21:56

Er is wel iets gaande in GE Sinds eind vorig jaar (niet lang na 7 oktober) overal grenscontroles aan de Oostgrens Aan beide kanten van de weg 3 bouwlampen die vol in je bakkes schijnen als je GE binnen rijdt zodat ze goed kunnen checken (max. 10 km per uur langs de grenswachten) elke auto wordt bekeken Vorige week weer 4 uur in de file gestaan net als begin dit jaar, boeit die Duitsers verder niet (op de controleplaats tientallen auto's, veelal met mensen van dezelfde soort . . schaamteloze etnische profilering)

Lucius | 30-04-24 | 20:02

Er zijn echt al jaren grenscontroles in Duitsland. Elke keer worden die ook weer met 6 maanden verlengd. Niet alleen in Duitsland trouwens. Het enige positieve nu is dat bij het grote publiek zichtbaar is geworden wat er speelt en dat "het kalifaat niet naar Duitsland toekomt, maar dat Duitsland zelf het kalifaat toelaat". Die Groenen in combinatie met de SPD zijn wat dar betreft echt wel gevaarlijk bezig door zo de ogen te sluiten. Duitse veiligheidsdienst krijgt ook niet de opdracht om dit soort groepen intensief te volgen. Er is geen politieke wil om radicale islam aan te pakken, net als in Nederland. Zelfs de ambassadeur van de VAE heeft openlijk gezegd dat dit soort groeperingen in zijn land niet eens toegelaten worden. Vrije samenlevingen bieden heel veel ruimte voor dit soort groeperingen.

Gazelle | 30-04-24 | 20:13
@Gazelle | 30-04-24 | 20:13:

Deze zijn anders Permanent, veroorzaken urenlange files (was altijd een Schengen geen controle argument) maar vooral dat de profilering erg etnisch is valt op. Alsof het een sterk signaal is Tussen 2008 - 2023 nooit 1 keer oponthoud gehad . . kon altijd volgas doorrijden

Lucius | 30-04-24 | 20:18

Schaam me diep dat ik ooit om van Muiswinkel heb gelachen.

uisge baugh | 30-04-24 | 20:02

Niemand kon Anton Geesink zo goed nadoen.

Duwbak_Linda | 30-04-24 | 20:05

Van Muiswinkel was gewoon echt grappig in Ook dat nog en in Kopspijkers. Ook was hij ooit een goede, aimabele, vertrouwde Hoofdpiet. En daarna ging het mis, toen hij zichzelf serieus ging nemen en van anderen verwachtte dat zij dat ook deden.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 20:19

-weggejorist-

jan huppeldepup | 30-04-24 | 19:58

De echte praaltochten, anders dan carnaval. Kwestie van op de juiste huifkar springen. Ergens heeft al die islam best wel een punt.

Hetkanverkeren
babyface
 | 30-04-24 | 19:56

Het blijft toch fascinerend, dat volk uit shithole countries in een sprookjesboek geloven dat hun land een shithole heeft gemaakt, en vervolgens elders in de wereld neerstrijken om de boel over te nemen en datzelfde sprookjesboek tot wet te verheffen om er weer net zo’n shitzooi van te maken. Hoe dom kun je zijn.

Akiron | 30-04-24 | 19:55

Bij iedere eritrese bijeenkomst zie je dat het niet over leven in een liberale verlichte maatschappij gaat. Het gaat alleen erom dat jou autoritaire religie (stroming) aan de knoppen van de macht zit. Het land verlaten ze alleen als ze aan de verliezende hand zijn. Als dat soms wisselt krijg je ze allemaal binnen.

redanx | 30-04-24 | 19:59
@redanx | 30-04-24 | 19:59:

grappig dat u een voorbeeld heeft met eritreers eritreers zijn religieus gezien relatief gematigd namelijk . . .

Lucius | 30-04-24 | 20:14

De ideologie getijd het beste bij een shithole , anders is de belofte van een hemel niet aantrekkelijk genoeg. Als je hier strijd en lijd krijg je in het hiernamaals mooie dingen. Als je hier al mooie dingen hebt, is de strijd niet aantrekkelijk genoeg

Johnkimble
babyface
 | 01-05-24 | 01:33

Martin Sellner (auteur), Remigration. Ein Vorschlag 9783949041556 Martin Sellner formuliert in seinem Buch einen Vorschlag, wie die Remigration kulturell, ökonomisch, politisch und religiös nicht assimilierbarer Ausländer gelingen könnte. Martin Sellner is voor zover mij bekend de eerste die het idee van Remigratie op de agenda zet

theo-is-dood
babyface
 | 30-04-24 | 19:54

Janmaat riep in 1984 al remigratie noodzaak.

Uncle-Oswald
babyface
 | 30-04-24 | 19:56
@Uncle-Oswald | 30-04-24 | 19:56:

Wat werd hij verketterd en uitgelachen. Eens, het was geen charismatische man en zijn spreekstijl kon ook wel wat verbeterd worden. Maar hij had gewoon gelijk wat betreft de verwachte problemen van de massa immigratie. Als Janmaat nu zou herrijzen zou hij zich kapot schrikken. Zijn zwartste doemscenario's zijn ruimschoots overtroffen.

At_Dawn_They_Sleep | 30-04-24 | 22:44

Ik verwacht binnenkort allemaal massademonstraties van gematigde moslims die de verlichte Europese islam aanhangen en hier afstand van nemen. Vrijheid, gelijkheid en broederschap.

Duwbak_Linda | 30-04-24 | 19:53

Gematigde moslims bestaan niet, dus ook geen verlichte islam hangt men aan en het enige waar moslims steeds meer afstand van nemen is Europa. Onvrijheid, ongelijkheid en moslimbroederschap.

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 20:07
@BellumMaximus | 30-04-24 | 20:07:

Daar gaat m'n clou.

Duwbak_Linda | 30-04-24 | 20:08
@BellumMaximus | 30-04-24 | 20:07:

Afstand nemen van Europa? Inmiddels is het kankergezwel ongeveer bij het hart beland?

Lucius | 30-04-24 | 20:15

Dr uit met die ....zooi!

U-boot | 30-04-24 | 19:52

'everyone will be treated with the utmost respect and discretion' - opmerkelijk, dat je dat er zo nodig bij moet vermelden.

bisbisbis | 30-04-24 | 19:50

Die Janmaat toch. Had hij toch grotendeels gelijk.

Meuntjes | 30-04-24 | 19:50

Asterix zou zeggen "rare jongens die britten". Eerst Tommy Robinson kaltstellen en nu te omvolken. Ik vermoed dat inteeld en woke gerelateerd zijn.

Snuf-de-Hond | 30-04-24 | 19:50

-weggejorist-

Varkenstrontzwijn | 30-04-24 | 19:48

Dit is niet iets “toevalligs” wat ons “overkomt”

du Roi Soleil | 30-04-24 | 19:47

Schuld van de ‘ondernemers’, zij hebben altijd VVD gestemd. Als je het hebt over niet slim zijn.

Normpje | 30-04-24 | 19:50

Klopt al jaren lang aan de gang en heeft niks met het stemmen op een politiek partijtje te maken. Alsof het toeval is dat het in zoveel westerse landen tegelijk aan de hand is. De kraan wordt ook nooit eens dicht gedraaid na elke gebeurtenis dat het verkeerd gaat. Nee het tegendeel.

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:10
HogeNood | 30-04-24 | 19:47

Ik zal eerlijk zijn. Ik vind de islam helemaal niet zo gezellig, maar ik heb dan ook niets met fantasy. Lord of the rings kon ik ook niet afkijken. Dit lijken me allemaal die hard fantasy fans. Volgens mij is er al een heel mooi themapark voor de islam ergens ver weg van hier. Waarom gaan ze daar niet heen.

BobDobalina | 30-04-24 | 19:47

Die HOMO's flikkeren toch echt ongefantaseerd tegen de grond. Ooit in een ISIS-filmpje gezien.

HogeNood | 30-04-24 | 19:50

Omdat je daar zelf de entree moet betalen en de voorzieningen niet bepaald hoogstaand zijn.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 20:23

Waarin verschillen Lord of the Rings en de Koran? De eerste heeft interne consistentie.

quantumcollider | 30-04-24 | 20:28

De enige vergelijking die ik kan bedenken tussen de lord of the rings en de islam is de gelijkenis van moslims en de orcs.

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 21:08

"Islamofobie" is ook zo'n handig woordje, bedacht om je al bij voorbaat al schuldig te laten voelen als je ze niet alle ruimte geeft.

SNAFU | 30-04-24 | 19:47

Dan pareren we dat met "beschavingsfobie".

pollens | 30-04-24 | 19:50
@pollens | 30-04-24 | 19:50:

Wie zegt dat - kan ook genetisch zijn.

HogeNood | 30-04-24 | 19:52

Islamofobie roept bij mij de associatie op van irrationele de angst van de islam voor: kritiek, andersdenkenden, vrijheid en de geneugten van het leven.

ratelaar | 30-04-24 | 20:03

Ik ben er niet bang voor. Ik mot het niet.

Louter Leuter | 30-04-24 | 20:17

Het probleem ligt bij onze laffe bestuurders, maar ook zeer zeker bij de gemiddelde moslim. Zij willen dit misschien ook niet, maar laten het kaas van hun brood eten, om maar vooral niet buiten de groep te vallen. Uiteindelijk, als de keuze gemaakt moet worden tussen Nederland en kalifaat kiezen zij voor het kalifaat. Ook zij zijn bang en laf.

Mokum Kosher | 30-04-24 | 19:46

Die gemiddelde moslims lijken op onze Gütmenschen. Die slikken ook alles om maar niet buiten de deuggroep te vallen.

Hetfield | 30-04-24 | 19:54

Snap ik wel - joden in Spanje zijn ook een tijdlang nepkatholiek geweest voordat sommigen naar Nederland kwamen. De voorouders van Maurice de Hond misschien ook.

HogeNood | 30-04-24 | 19:57
@HogeNood | 30-04-24 | 19:57:

Hé?! Joden waren daar een bedreigde minderheid met weinig macht. Dat zijn wij (nog) niet, maar gedragen ons daar wel naar.

The_Green_Princess | 30-04-24 | 21:25

Hier wordt de vermenigvuldiging van ze tegengegaan door simpelweg geen huizen meer te bouwen. En jullie maar denken dat ze in Den Haag niks doorhadden en niet ingrepen...

NiCeY | 30-04-24 | 19:44

Gheh..

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 20:24

Met het gemak waarmee deze lui zich steeds agressiever en luider manifesteren binnen de z.g. Westerse Weimar democratieën gelijkende samenlevingen, baart wel enigszins zorgen dat er soort van Rode Loper agenda van vooral bruinlinks gaande is, deze behept met een visie van na mij de Zondvloed!

william7055 | 30-04-24 | 19:44

Het geeft ook aan dat ze niet al te slim zijn.

Après toi | 30-04-24 | 19:45
@Après toi | 30-04-24 | 19:45:

Maar in hun omgeving is "niet al te slim" voldoende. Kijk maar naar de intelligentie van de studenten die nu de boel bezetten en de knuffelaars alhier.

Indominus | 30-04-24 | 20:01

Regeren is vooruit kijken. Helaas hebben wij geen echte regeerders, slechts patjepeeërs die er voor eigen belang zitten.

Mokum Kosher | 30-04-24 | 19:44

Vooruit kijken met een bord voor je kop blijft moeilijk.

jan huppeldepup | 30-04-24 | 20:01

Het VK dat de EU verliet. Waar het wokisme mogelijk nog ernstiger heerst dan op ons vermadelijde continent. Had verwacht dat ze op het eiland orde op zaken zouden stellen na de terechte middelvinger richting EU. Bummer.

Pekketrikker | 30-04-24 | 19:44

Men koos voor Brexit om zaken als immigratie op orde te krijgen, en vervolgens kreeg men een reeks politici die dat allemaal in de soep lieten lopen. Tegenstanders hebben het over 'Brexit-spijt'. Maar dat valt wel mee. Men heeft vooral spijt dat ze na Brexit geen enkele politicus gehad hebben die zin had daar daadwerkelijk iets nuttigs mee te doen.

quantumcollider | 30-04-24 | 19:54

Als ik het goed zie wordt er wel een beginnetje gemaakt in de UK. Enkeltje Rwanda voor sommigen. Hier staan de sluizen nog vol open daarentegen.

Uncle-Oswald
babyface
 | 30-04-24 | 20:02
@quantumcollider | 30-04-24 | 19:54:

Deels....het andere deel is de gefrustreerd EU die via Frankrijk een poort richting GB open zette. Toen GB de bootjes terugduwde stond de UE gesubsidieerde msm op hun achterste pootjes. Onmenselijk, racistisch, etc. De truc had 2 voordelen, Frankrijk van een flink aantal gelukszoekers af (die wilde naar GB en niet naar Frankrijk) en de EU kon het vingertje opsteken en zeggen; dat krijg je als je de EU verlaat. Dus ondanks vertek uit de EU toch een deels door de EU gecreëerde crisis. En nu maar hopen dat ze niet kunnen uitvinden wie ik ben en mijn digitale euro's met één druk op de knop bevriezen.

Indominus | 30-04-24 | 20:05
@quantumcollider | 30-04-24 | 19:54:

Men koos voor Brexit voor sovereignty. Parliament is the sovereign, en niet een ongekozen, niet weg te sturen, geen verantwoordelijkheid afleggende corrupte Europese Commissie en grijze ambtenaren, een nepparlement zonder zeggenschap, en een ongecontroleerde vaagheid van de Raad van Europa, Europese Raad, en Commissie. Illegale immigratie van dobbernegers in het kanaal is maar een gering percentage. Bulk is legaal, dank het voormalige Britse empire: In the year ending June 2023, the most common reason for non-EU nationals migrating to the UK was for study, with around 378,000 or 39% of non-EU migrants coming for that reason. Non-EU nationals arriving for work made up 323,000 or around 33% of the total. The year also saw a relatively high number of people arriving to claim asylum (around 90,000) as well as around 33,000 Ukrainians who came through the humanitarian schemes and around 47,000 people from Hong Kong who came as BN(O) status holders. De Chinezen zijn uiteraard geen probleem en welkom. Bron: Parliament. https://researchbriefings.files.parliament.uk/documents/SN06077/SN06077.pdf

Louter Leuter | 30-04-24 | 20:33

De islam is echt het grootste probleem van de westerse wereld en ik zie niet in hoe we dat gaan oplossen.

Randall3.0 | 30-04-24 | 19:42

Vooral omdat de meeste machthebbers in denial zijn.

The_Green_Princess | 30-04-24 | 19:46

Ik hoop dat Geert een beginnetje gaat maken.

Sieg Hein | 30-04-24 | 19:50

Ik wel - maar ik ben nét weer van mijn zoveelste zwitsal af,

bisbisbis | 30-04-24 | 19:52

Wereldoorlog 3.0

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 19:59

Ik wel. Consequent het Wetboek van Strafrecht toepassen en handhaven. Zijn ze zo weg.

Uncle-Oswald
babyface
 | 30-04-24 | 20:05

Binnenkort (6 juni) ook op EU niveau op PVV stemmen kan helpen. Dus laten we dat dan ook zeker doen.

weblynx | 30-04-24 | 20:57
@The_Green_Princess | 30-04-24 | 19:46:

Dental? Dit staat gewoon op de agenda, maar ze zouden wel zot zijn dit toe te geven, want dan zijn ze verantwoordelijk. Daarom "overkomt" hun alles en zijn ze steeds diep geschrokken en verontwaardigd als er dingen gebeuren die een kleuter al had kunnen voorspellen. De vraag is wat hebben ze er zelf aan? Hoe wordt de status quo hier wijzer van en waarom hebben wij, het klootjesvolk, dat niet door?

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:15
@Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:15:

Autocorrect was ook in denial.

Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:16
@Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:15:

Ik denk niet echt dat de vernietiging van de Westerse cultuur op de agenda staat. Wel geef ik je gelijk dat de verantwoordelijkheid wordt nagelaten om een gedegen langetermijnplan te maken die onze vrijheden beschermt. Uit angst voor een confrontatie met de gewelddadige islam. En uit angst om toe te geven dat we diep in de shit zitten en dat zij en hun voorgangers hier schuldig aan zijn. Lafheid, denial.

The_Green_Princess | 30-04-24 | 23:01
@Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:16:

Hehe :)

The_Green_Princess | 30-04-24 | 23:02
@Snelisdezoveelste | 30-04-24 | 22:15:

Hun nep parlement uitbreidden. Met teveel mensen die blij zijn dat ze hier mogen zijn die zich snel vermenigvuldigen door kinderen en nareizen etc. Heb je binnen no time een volk zonder eigen identiteit. Dan kunnen ze Europese feestdagen in het leven roepen en ons een provincie van een federaal Europa maken. Nu nog teveel weerstand in dit tempo zullen ze het over vijf of tien jaar wel gaan proberen. Al part of the plan... v koudenhoven calergi

StijllozeBurger | 01-05-24 | 02:52

Wir schaffen das nicht mehr!

Mokum Kosher | 30-04-24 | 19:42

"Duitslandje doe nou eens iets Duits" ....nou dat hebben ze ooit gedaan, maar dat viel niet bij iedereen in goede aarde.

johnyl
babyface
 | 30-04-24 | 19:41

Bel Merkel maar. Hoe hebben die Duitsers het zover laten komen? En wij? Wij ook. Het circus gaat voort. Geschiedenis die je je niet voor kon stellen, ontstaat nu. Heftig, vernietigend en spectaculair. De ineenstorting van de Westerse beschaving.

Zomaarwat | 30-04-24 | 19:39

Merkel, wat werd ze jarenlang opgehemeld door links. Iedereen die de grote steden in Duitsland kent weet dat ze bijna verloren zijn. Met dank aan zwijgende media die alles met de mantel der liefde bedekten al die tijd.

Wattman | 30-04-24 | 20:11

Ik ben voor!

Kaas de Vies | 30-04-24 | 19:37

From the river the the other side of the Noordzee

franky37265 | 30-04-24 | 19:35

We weten dat ze in sprookjes geloven. Next.

pegaje | 30-04-24 | 19:35

En wat als er meer fundamentalisten komen die eisen gaan stellen en wetten veranderen (dat gebeurt nu al af en toe in gemeenteraden). Zoals er nu ook andere kleine dingen in het openbare leven aan het veranderen zijn. Wat stel je dan voor dat er moet gebeuren.

AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 19:39
@AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 19:39:

Als...... Als mijn tante wieltjes had, dan was het een kinderwagen.

pegaje | 30-04-24 | 19:42
@AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 19:39:

DENK na mensen.

Plukkieplukkie | 30-04-24 | 19:44

Verhelderend intervieuw. De moeite waard. https://www.youtube.com/watch?v=I5VPFw0vI6U&t=4834s Een duik in de rabbithole van cultuur, religie en ideologie.

horsteknots | 30-04-24 | 19:35

Wow, Jordan Peterson met Mosab Hassan Yousef, dat kan alleen maar goud zijn. Ik ben zo blij dat Mosab aan zoveel mogelijk tafels aanschuift sinds de Gaza-oorlog. Het is echt heel belangrijk om in deze tijden zijn (Hamas-jeugd) kant van het verhaal op zoveel mogelijk plekken te laten horen. Ik ga je link kijken... Thanks!

weblynx | 30-04-24 | 21:00

Gek. Stapel.

Kapitein Sjaak Mus | 30-04-24 | 19:34

Ik zie het somber in. Gelukkig ben ik van de opa leeftijd dus zit mijn tijd wel uit. Maar alles wat na 2000 geboren is, gaat dit echt wel voelen. Tenzij maar daar geloof ik met de huidige politiek niet in.

Plukkieplukkie | 30-04-24 | 19:33

En intussen mekkeren over fossiele subsidies.

horsteknots | 30-04-24 | 19:39

Ik heb altijd op de PVV gestemd. Aan mij heeft het niet gelegen.

Normpje | 30-04-24 | 19:33

Juist. Idem.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:33
@WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:33:

Zoveel ‘opa’s’ die ik sprak, ach, het zou wel meevallen, overal was wel eens wat en “Geert zegt ook wel eens rare dingen” en Mark Rutte/Pechtold was wel vertrouwd …, Ik wens ze en hun kinderen/kleinkinderen nu nog veel plezier.

Normpje | 30-04-24 | 19:41
@Normpje | 30-04-24 | 19:41:

Heb mijn moeder op haar 73ste er eindelijk van weten te overtuigen PVV te stemmen. Niet van harte, maar ze begint toch langzaamaan ook dingen mee te krijgen, dus "voor jou en de kleinkinderen". Mijn vader heeft me geen deelgenoot gemaakt van zijn stem. 50+ jaren dagelijks regionaal dagblad en NOS en dan op midden 70 moeten toegeven dat je een rad voor ogen gedraaid wordt. Dat was een brug te ver.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 20:31

Gaat wel snel nu, ook hier. En 95% is als een konijn in de koplampen.

Klaas_de_Waal | 30-04-24 | 19:32

Maar wat ik moet begrijp aan die kalifaat in Engeland bepleiters, is of zij bedacht hebben waarom zij (of hun ouders) überhaupt naar Engeland zijn verhuisd. Was dat omdat daar een islamitisch kalifaat heerste, het in alles leek op Pakistan of Irak, of was dat omdat het Engeland was, waar het zo was als het in Engeland is? Met Engelsen en Engelse dingen en Engelse drop. Hebben ze ooit bedacht waarom daar dan weer zou moeten veranderen in Pakistan of Irak, waar ze dus vandaan zijn verhuisd? Het domme aan dit hele idee.

Beste_Landgenoten | 30-04-24 | 19:31

Gratis geld B_L. Komop, je zwatelt veel, maar je bent niet dom.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:33

Het zal mij niet verbazen dat er een organisatie achter zit. Of meerderen, die de verdeeldheid en de daaruit voortvloeiende zwakte van het westen uit buiten. Misschien wordt de vrijheid van religie en onderwijs wel misbruikt, misschien zijn er statelijke actoren die de diaspora of de islamitische gemeenschap ophitsen om het westen te destabiliseren. Het zal mij niet verbazen. De Russen gebruiken de vluchtelingen stromen in hun hybride oorlogsvoering, de Chinezen manipuleren hier de boel en hebben politiebureaus en Iran gebruikt de mocromaffia om dissidenten te vermoorden.

ratelaar | 30-04-24 | 19:36

Zozo, heeft iemand het lichtknopje ingedrukt?

Ruler | 30-04-24 | 19:39

Ze zijn orthodox in de leer, dus passen ze zich niet aan.

Après toi | 30-04-24 | 19:48
@ratelaar | 30-04-24 | 19:36:

Dit is een setup. Deze is scherp: https://twitter.com/OliLondonTV/status/1785051189261857059 Maar door wie? Iemand (of iemanden) die heel hard aan heel veel touwtjes lijkt te kunnen trekken. Touwtjes die de hele planeet decennia kunnen terugschoppen.

NiCeY | 30-04-24 | 19:54

Ik ben geen expert en ook niet superslim, maar ik heb wel eens mensen horen zeggen dat er iets in de koran staat dat allahu overal de islam als levensstijl wil hebben. Ze hebben daar zelfs woorden voor bedacht. Ik denk dat de intresse in Engelse Drop slechts een afleidingsmanouvre is. Overigens zou ik mij er maar niet te druk over maken. Ik ken een reaguurder hier die ons weet te vertellen dat we niet steeds alle booslims over 1 kam moeten scheren. Het zal dus wel meevallen met al die holle kalivaten.

Bootvisser | 30-04-24 | 20:16
@ratelaar | 30-04-24 | 19:36:

Ik denk dat landen jn het MO en Turkije vol belangstelling kijken naar ontwikkelingen in Europa en hoe ze deze in hun voordeel kunnen buigen. Zo heel ingewikkeld is dat niet. Doen ze ook bij Rusland Oekraïne en Israël Gaza. Ook in die landen zijn er religieuze conferenties waar besproken wordt hoe het met de verspreiding van de religie gaat. Ze hoeven alleen maar af te wachten en moskeeën en imams en scholen te financieren (hallo Nederland).

Gazelle | 30-04-24 | 20:19
@WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:33:

U klinkt nu wel heel rechts B_L, bijna PVVisch. Turn to the darkside you will.

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 20:30
@WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:33:

-weggejorist-

Hetiswathetis | 30-04-24 | 21:00

Begrijp je ook niet dat (al dan niet fundi) Christenen evangeliseren of dat de Westerling vroeger heel de wereld koloniseerde? Plus de aantrekkingskracht van alles gratis zonder moeite kunnen krijgen van de Kaffers en andersgelovigen als je slaafje waarop je neer kunt kijken?

L0rt | 30-04-24 | 22:39

Het blijft totaal verbijsterend dat dit in onze maatschappij wordt geaccepteerd. Echt ongelooflijk.

TheBigKirth | 30-04-24 | 19:31

In linkse kringen wordt het aangemoedigd als persoonlijke ontwikkeling en een soort van emancipatie.

Klaas_de_Waal | 30-04-24 | 19:34

Policor en de islam. Hysterisch progressief links zit door deze idioterie steeds verder in het nauw, ipv de koers te veranderen en eens de ogen te openen en te luisteren naar de achterban doen ze er een schepje deug bovenop. Alles om maar niet het eigen ongelijk toe te geven. Opbokken met die achterlijke islamisten, gezichtsbedekkende kleding verbieden, oproepen tot omver werpen van de democratie serieus nemen en af straffen. Grijp nou godver eens een keer in, kom nou eens op voor je eigen waarden en heb SCHIJT aan alle die mensen (van kleur) die eisen dat wij ons aanpassen aan hun mores. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een groeiend resentiment bestaat onder de bevolking tegen de progressieve DEI ideologie. Wat ik met de islamisten gemeen heb is een groeiende minachting voor de dominante progressieve cultuurrelavistische DEI woke stroming en de conformisten, de fellow travelers van die stroom. Het valt me ook op aan Boekestijn, die danst ook altijd om de hete brij heen in de podcast die ik luister. Je merkt gewoon aan alles dat ie met meel in de mond spreekt uit angst zijn prestigeuze baan te verliezen. Ik weet zeker dat er heel veel meer aan de universiteit verbonden mensen zijn die er zo in zitten. Met een zeker dedain en afkeer praten over de conservatieve beweging, niet omdat ze die beweging verdacht vinden, zoals ze zeggen, maar omdat ze het standpunt innemen waarvan ze DÉNKEN dat ze het moeten innemen. Het is van een laf soort conformisme, een schijnheiligheid die afkeer opwekt, niet alleen bij de tegenbeweging, maar ook binnen de groep waar ze acteren. Spreek je godver gewoon uit! Verzet je tegen die vreemdelingen met hun rare gebruiken en hun vreemde mores. Wij zijn gewoon het anders te doen, zíj hebben zich aan te passen niet wij, de inheemsen, de mensen die aan deze contreien verbonden zijn met een bliedlijn die vele generaties teruggaat. Mensen zijn van harte welkom mee te delen en mee te doen in onze samenleving maar wel volgens onze spelregels. Als het zo doorgaat zou het zomaar kunnen zijn het op confrontaties gaat uitlopen die kunnen leiden tot een burgeroorlog en misschien wel de horror van de jaren 40 van de vorige eeuw. Ik sluit het in ieder geval niet meer uit, nog niet zo heel lang geleden leek zo’n scenario me nog onmogelijk. Niet meer.

ratelaar | 30-04-24 | 19:30

Goeie tegel. Ik doe mee.

pollens | 30-04-24 | 19:36

-weggejorist-

Briver | 30-04-24 | 19:39

Beste ratelaar, je frustratie is voelbaar - ik voel met je mee. Het is alsof je een verwoestende tsunami op ons af ziet komen en hoewel je mensen probeert te waarschuwen, wordt er niet geluisterd.

The_Green_Princess | 30-04-24 | 19:39

Mooie tegel, Helemaal mee eens.

Jan van Haerlem | 30-04-24 | 19:42

Goede omschrijving van een groot probleem.

Veepert | 30-04-24 | 19:54

Dit speelt al jaren, en velen hier hebben hetzelfde verwoord. We moeten iets anders dan woorden en dat we met heel veel zijn bleek eigenlijk wel uit de laatste verkiezingen. DEI zit in een spagaat die al aan het inscheuren is, maar ook voor hen is het hoogste tijd een kamp te kiezen.

NiCeY | 30-04-24 | 20:32

Mooie tegel. Jaloers. Gaat hem niet worden. Succes

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:58
@The_Green_Princess | 30-04-24 | 19:39:

Princess, kunt mij uitleggen waar u vertoeft? Mijn uw vaderland of?

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:59
@Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:59:

Ik woon in Nederland, mijn vaderland. Hoezo deze vraag?

The_Green_Princess | 30-04-24 | 21:07

Het kan zijn dat ze er niet uitkomen. Het is een conflict. Ze willen inclusief en tolerant zijn, maar hebben nooit nagedacht hoever je daarmee kan gaan.

AdvocatusDiaboli | 30-04-24 | 21:20

Ik weet het nog goed op een verjaardag in de jaren tachtig. Mijn neefjes die in Rotterdam opgroeiden waren die week thuis gekomen met het verhaal dat de moslim kindertjes, van de toen nog alleen gastarbeiders, in de klas hadden gezegd dat ze Europa gingen overnemen. Niet met het zwaard maar via de baarmoeders van (hun en onze) vrouwen.

Ruler | 30-04-24 | 19:29

Kan ik beamen. mocrootjes op het Osdorpplein stonden toen al te bleren dat ze de boel zouden overnemen. Amper 10 jaar oud.

houtvlot | 30-04-24 | 19:34

Ze blijven alleen nog altijd achter met de hersenen.

Weerduivel | 30-04-24 | 19:34

1975. Noordzeestrand. Pa Mus kreeg ruzie met iemand die we toen nog een gastarbeider noemden. Ik hoor het die gast nog zeggen. " Over dertig jaar is Nederland van ons, dan gooien we jullie eruit" ... ze zijn achter op hun schema.

Kapitein Sjaak Mus | 30-04-24 | 19:40
@Kapitein Sjaak Mus | 30-04-24 | 19:40:

Ze zijn niet heel goed in plannen.

Après toi | 30-04-24 | 19:49

Dat zeiden die kleintjes niet iq45

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:56

Aanmeld centrum? Zelfde koppen..

vladimirows | 30-04-24 | 19:28

Je hoeft eigenlijk niet meer op vakantie naar het midden-oosten om arabische cultuur te snuiven - wel zo goedkoop.

superduperadmin | 30-04-24 | 19:26

Lang moeten wachten, maar het begint

BartB | 30-04-24 | 19:26

Het is ruim dertig jaar geleden al begonnen.

Brozius | 30-04-24 | 19:30

-weggejorist-

Hetkanverkeren
babyface
 | 30-04-24 | 19:24

Zolang we het COA en alle asielprocedures niet afschaffen, zijn wij over 20 jaar het kalifaat aan de Noordzee.

YouToo | 30-04-24 | 19:24

Dan kijken we straks toch gewoon 'Heel Holland Baklavat'?

Teluitjewinst | 30-04-24 | 19:23

Moest lachen!

bier-en-tieten | 30-04-24 | 19:33

Dat wordt nog wat met die suikertaks

marcoplarco | 30-04-24 | 21:56

de russen zijn niet de echte vijand, maar de islam. de russen zijn slechts bijzaak.

motje013 | 30-04-24 | 19:23

Allebei

Inks003 | 30-04-24 | 19:51
@Inks003 | 30-04-24 | 19:51:

Nope islam

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:55
@Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:55:

U probeert ons te overtuigen dat de ene terrorist prima is en de andere niet. Europa gaat evengoed aan lafbekkerij van zogenaamd ‘rechts’ als van links ten onder.

Inks003 | 30-04-24 | 21:29

Hopen maar dat Geert het tij kan keren in ons land, anders zie ik het allemaal heel somber in voor Nederland.

leo59 | 30-04-24 | 19:22

Ha ha ha. Doet me erg denken aan de film Life of Brian met John Cleese en Michael Palin. Humor ligt op straat mensen. Elke dag wordt het gekker.

Harry99 | 30-04-24 | 19:20

Het doet mij meer denken aan: https://youtu.be/FJ3N_2r6R-o?si=K621ShLq2ByxBn_o De laatste die daar humor over kon maken was: https://youtu.be/J7GY1Xg6X20?si=fUfNLhzGFVeYYFJM Dat is al zo'n 90 jaar geleden, leuker is het er niet op geworden. Ik kan alvast niet lachen om wat ik daar in Hamburg zie.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:24

Islamiseren kun je leren. Vooral zo doorgaan Eric vd Burg en Raad van State.

Wattman | 30-04-24 | 19:18

*v/d Burg modus aan* Bedankt voor je steun, Wattman. Op ons kun je rekenen, aan ons zal het niet liggen. Dat beloof ik. De VVD maakt niet veel beloften waar, maar op deze krijg je garantie. We zullen onverstoorbaar doorgaan met het importeren van klaplopers. Erewoord. *v/d Burg modus uit*

Kopieerapparaat | 30-04-24 | 20:05

Tsja. Ik krijg steeds meer het idee dat ik bij deze niet kan zeggen "niet mijn oorlog".

pollens | 30-04-24 | 19:17

Een collega van mij had ooit zitting in een stembureau waar ook zo'n pinguin binnen kwam lopen, het bleek uiteindelijk (na het bijhalen van de politie) een kerel te zijn die ff voor zijn vrouw ging stemmen.... Dikke doei dus.

Zuma | 30-04-24 | 19:16

Ja mensen. Dit is pas een gevaar.

lordwally | 30-04-24 | 19:15

Waar lazen jullie over het protest in Berlijn voor een Duits kalifaat afgelopen weekend? De T en GS. Oh en EW magazine. Nul DPG hits. Bij de AFD protesten stonden de kranten er vol mee.

KontKonijn | 30-04-24 | 19:15

U bedoelt Hamburg? Alleen een premium artikeltje in de telegraaf. Bij de Belgen iets meer; https://www.hln.be/buitenland/islamisten-roepen-bij-betoging-in-hamburg-om-kalifaat~a39b36ec/

SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 19:36
@SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 19:36:

Hamburg idd. Dank.

KontKonijn | 30-04-24 | 20:25
@SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 19:36:

Fulda ,

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:50

Deugertjes in Brussel denken dat Poetin de grootste bedreiging voor Europa is. Think again.

Uncle-Oswald
babyface
 | 30-04-24 | 19:13

Natuurlijk is Putin een grote bedreiging. Hij steunt Iran en Hamas en Hezbollah.

Après toi | 30-04-24 | 19:50

Dat filmpje, " we moeten onze moslim broeders in het leger een coup laten plegen" of woorden van die strekking, haha, alsof er in het leger een mossel met een hogere ambitie/capaciteit dan kok of MAG schutter.

zwellevertje | 30-04-24 | 19:13

Die krijgen heus de kans niet. Iedereen die dient of gediend heeft kan daar wel een realistisch beeld over schetsen.

SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 19:37

Zijn er weinig, iig geen Turkse mannen of dames

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:49

Als je de Islam en Moslims hun gang laat gaan gebeurt hetzelfde hier ook. Zo is het altijd gegaan en zo blijft het ook. Het is een pretentieus, onverdraagzaam en dwingend kutvolk. Het enige wat wij ertegen kunnen doen is hen eruit werken en de religie verbieden en keihard optreden tegen iedere vorm van weerstand. Helaas kan dat omwille van wat wetgeving niet en word je bovendien als extreem rechts weggezet. Een gigantische fout met grote maatschappelijke gevolgen.

Kareldetweede | 30-04-24 | 19:13

Die wetgeving kan gewoon veranderd worden. Vroeg of laat zullen zij de wetgeving dwingend veranderen.

Okami | 30-04-24 | 19:38

Zelfs in Troje zouden ze verbaasd zijn dat wij er zo'n potje van hebben gemaakt. Inmiddels zijn we zo'n 45 miljoen paarden verder, maar we laten ze nog steeds en masse binnenkomen.

Dick Luyenlomp | 30-04-24 | 19:12

De Staats TV in Duitsland is nog erger dan in Nederland.

ChalinaRosa | 30-04-24 | 19:11

Het is daar ook wat verder gevorderd.

nikolaos | 30-04-24 | 19:24

Dat krijg je vanzelf als je er maar genoeg binnen laat. Hier in NL vreten ze zich in allerlei instituties in, zodat je ze straks niet meer kan negeren. Dan is de tijd rijp, zijn we flink de lul en nemen ze de boel moeiteloos en zonder tegenstand over. Vervolgens zullen de linkse deugertjes hun handjes omhoog steken en roepen dat ze er niets aan konden doen en dat het ons overkomen is. Daarna worden de deugertjes pas echt gevaarlijk, want ze zullen bereid zijn hun moeder nog te verlinken om hun eigen hachje te redden, al zal dat vergeefse moeite zijn. In een staat waarin de Islam de scepter zwaait, zal ook hen vroeg of laat het zwaard wachten.

Kopieerapparaat | 30-04-24 | 19:11

Uw tegel is jammer genoeg 100 procent waar.

Brozius | 30-04-24 | 19:33

Mag ik dit soort religieuze idioten naar de kelders van onze waardes verwijzen? Onvoorstelbaar toch dat wij dit gelul accepteren? Serieus: pleurt op naar zo’n kalifaatland en doe daar je ding, maar val mij er niet mee lastig, want ik moet dit gewoon niet.

marco52 | 30-04-24 | 19:11

Salafisten kunnen wel van alles willen, helemaal wanneer god het wil. Maar ze zijn niet in staat om macht te pakken in het westen. Ze kunnen niet organiseren. Kijk maar naar al die Jihad clubjes, ze vechten elkaar de tent uit. Nederlanders die beweren dat de islam hier snel de macht zal hebben, zijn het werkelijk gevaar. Ze geven zich over al voordat het ooit zal kunnen gebeuren. Normale Nederlanders laten zich niet knechten door een kleine minderheid. Niet de moslims maar de mensen die zich zonder verzet verkopen aan wat volgens hun gaat gebeuren zijn de echte extremisten

Masparts | 30-04-24 | 19:10

Vooral dat elkaar de tent uitvechten heeft ons tot nu toe uit de brand gehouden, maar oh wee als er 's een echte Baas opstaat bij die gasten en ze goed- dan wel kwaadschiks op 1 lijn krijgt.

Vesta | 30-04-24 | 19:13

-weggejorist-

Dick Luyenlomp | 30-04-24 | 19:13

Kleine minderheid is inmiddels wel een understatement...

SirCharlesPoploch | 30-04-24 | 19:24

Normale Nederlanders laten het helemaal niet zover komen en zorgen ervoor dat die lui niet verder in aantal groeien. Die gaan het er niet op gokken dat ze niet kunnen organiseren. Bovendien hoeft dat ook niet, want de manier waarop ze elkaar de tent uitvechten is echt niet gezond voor iedereen die in de buurt is. Zorg gewoon dat het er niet teveel worden, dan zijn er ook geen zorgen en speel je op safe.

Kopieerapparaat | 30-04-24 | 19:36

Mocht ik het nog halen, dan spreken we elkaar over een jaar of 15/ 20 nog eens. Waarschijnlijk is uw tegel dan allang achterhaald.

Brozius | 30-04-24 | 19:36
@Brozius | 30-04-24 | 19:36:

Die tegel is allang achterhaald. Sterker nog, slaat nergens op. Masparts heeft het erover dat ze zich niet kunnen organiseren en elkaar de tent uitvechten. Zie de filmpjes. Ze staan daar toch echt GEORGANISEERD hun hatelijk drek te spuien. Zoveel mensen, ziende blind.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:40

U bedoelt regering en vooral het demissionair kabinet?

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:08
@Kopieerapparaat | 30-04-24 | 19:36:

Normale Nederlanders wel ja. Maar waar vind je die nog tegenwoordig?

Veepert | 30-04-24 | 20:10

-weggejorist-

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:45
@Kopieerapparaat | 30-04-24 | 19:36:

A hor.

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:46

Ben benieuwd, ik ben 68 en in redelijk goede gezondheid (afkloppen !), wat zal ik nog meemaken qua omvolking en Islamisering ?

Vesta | 30-04-24 | 19:10

Nou ja, als je altijd al een jonge meid had willen scoren, dit is de kans. Bekeer je, laat je besnijden en er is vast wel eentje van 16 met land, familiehuis en vee in Abchazie-buiten. Na je dood is alles voor haar maar tot die tijd heb je een priveverzorgster met benefits.

Graaisnaaiert | 30-04-24 | 19:13
@Graaisnaaiert | 30-04-24 | 19:13:

Elk nadeel heb z'n voordeel.

Vesta | 30-04-24 | 19:14

Hopelijk zult U meemaken dat aan beide een eind komt.

BellumMaximus
babyface
 | 30-04-24 | 19:54

Ouwe ! Nee hoor 59 hier. Nog effuh

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:07
@Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:07:

Van 59

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:07

Wir schaffen das Na mij de zondvloed

likmegaties | 30-04-24 | 19:09

Beetje te laat

ummeh | 30-04-24 | 19:08

Het VK is grote idiocratie, waar denk je waar die woke waanzin vandaan komt

Trofl | 30-04-24 | 19:06

V.S.

Dick Luyenlomp | 30-04-24 | 19:09

Volgens de meeste duiders en deugers in de Msm is er niets aan de hand en ligt het alleen maar aan de opkomst van extreem rechtse partijen. Met Corona hadden ze toch ook gelijk dus tja dat zal dan nu ook wel weer het geval zijn nietwaar? Gewoon braaf het narratief volgen dan komt het wel goed met u.

Teluitjewinst | 30-04-24 | 19:05

Corona sssstþtrrrtt

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:06

En Koning Charles zag dat het goed wa....waarom grijpt er niemand daar in?!

Klaus Herzog | 30-04-24 | 19:05

Die vraag kun je in eigen land ook stellen

Kopieerapparaat | 30-04-24 | 19:30

Wat een achtergebleven idioten. Primitief en erg dom.

Après toi | 30-04-24 | 19:03

En dan zijn dit de intelligente.

MickeyGouda | 30-04-24 | 19:06

De regeringen onder jouw rutte hebben er hiervan 100-duizenden geïmporteerd. Niet een paar, 100-duizenden. En die komen bovenop de in Nederland geborenen die je in vorig topic noemde. In mijn ogen zal zelfs de meest verlichte moslim eieren voor zijn/haar geld kiezen en de rangen sluiten wanneer het er echt op aan komt. Ze doen een doekie om, ze laten een baard staan en prevelen gewoon mee met de kudde uit lijfsbehoud. Ze horen hier niet. Niet in deze aantallen en zeker niet in deze settings. Maar de vvd laat ze al 12 jaar ongelimiteerd binnen.

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:14
@WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 19:14:

Dit gaat over het VK en over Duitsland.

Après toi | 30-04-24 | 19:51

U doet mij telkens weer verrassen. Wat moet ik met u.?

Hetiswathetis | 30-04-24 | 20:06
@Après toi | 30-04-24 | 19:51:

Ah jaaaaa…. Ok, hetzelfde probleem als hier dus. Na vier kabinetten Rutte. En vergeet de huidige betreffende staatssecretaris niet.

J-van-de-Bontekoe | 30-04-24 | 20:10
@Après toi | 30-04-24 | 19:51:

Kerel...

WasHetMaarMakkelijk | 30-04-24 | 20:37

Dit wil je ook lezen

Theo van Gogh, 21 jaar dood

Daar zijn we weer, en waag het niet iets gemeens te zeggen over de islam

@Mosterd | 02-11-25 | 00:01 | 718 reacties

Goedemorgen LAATSTE CAMPAGNEDAG

Vanavond het NOS-slotdebat en daarna bent u helemaal op eigen kompas aangewezen

@Spartacus | 28-10-25 | 08:30 | 424 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.