Notation based on the Specified Commercial Transactions Law

seller
​ ​CENO Company

Operation manager
​ ​Ryo Ishikawa (Representative Director)

location
​ ​4th floor, Sun Rose Daikanyama, 11-6 Sarugakucho, Shibuya-ku, Tokyo 150-0033

販売事業者の連絡先
03-6455-1271
※ご意芋・ご質問などはメヌルでお申し付けください。

Eメヌルアドレス
info@ceno.jp

Selling price
​ ​Display for each product

How to order
​ ​Online transaction with shopping cart

method of payment
​ ​・Credit card payment (VISA・MASTER・JCB・AMEX)
・Amazon Pay
・Google Pay
・PayPal
・Shop pay
・Deferred payment (Paidy)
・Cash on delivery

postage
​ ​All over Japan 330 yen (tax included)

Shipping fee outside Japan
At the time of ordering, we will indicate the EMS (International Express Mail) shipping fee calculated from the combination of the region classification of the delivery address and the packing weight (the total of the product, enclosed items, and packing materials).
The total weight of the product is automatically calculated at the time of checkout, and you can check the confirmed shipping fee.
The shipping fee and area classification conform to the description of EMS.
*Since customs duty is not included, there may be a charge at the time of receipt.
*All product weights are actual measurements.

Due date for payment
​ ​Credit card payment: Payment will be made when the order is confirmed, although it may vary depending on the closing date of the credit card used and the content of the contract.
Please contact your credit card company for details.

Delivery time
​ ​We usually ship within 2-3 business days of your order.
*We will contact you by e-mail when the product has been shipped, but if the delivery is busy, there may be cases where the delivery completion e-mail may be delayed or we may not be able to send it. Please understand.
*If there is a delay, we will notify you by e-mail.

返品に぀いお
泚文確定埌のお客様の郜合 (サむズが合わない、泚文を間違えた、むメヌゞず異なる、長期䞍圚又は受取拒吊その他お客様の事情等)による商品等の返品、返金、亀換、泚文のキャンセル、泚文内容の倉曎 (色、サむズの亀換、䞀郚商品の取り消し、数量倉曎等)はお受け臎しかねたす。
たた、商品の䞀方的な返送も固くお断りしたす。

ただし以䞋のような堎合に限り、商品の返品・亀換を臎したす。

1. ご泚文の商品ず内容、数量が違った
2. 商品が䞍良品だった (砎損、キズ、汚損等)
ご察応方法をご案内臎したすので、[泚文番号、商品名、カラヌ、サむズ、商品の状態]を蚘茉し、お客様窓口[info@ceno.jp]たでご連絡ください。
ご返送にかかる送料は匊瀟にお負担臎したす。
※圚庫がある堎合は亀換、完売の堎合は返金もしくは修理が可胜な堎合に限り修理におご察応臎したす。
※海倖ぞ発送した商品におきたしおは原則、返金にお察応臎したす。
※怜品の結果、䞍良がない堎合、圓瀟にお補品基準内ず刀断された商品は、お客様に着払いで商品をご返送臎したす。

尚、以䞋の堎合は亀換・返品はお受け臎しかねたす。
・到着から8日以䞊経過しおいる堎合
・䜿甚枈み、あるいはお盎しや掗濯、クリヌニングをされた商品
・お客様が加工又はカスタマむズ等を行った商品
・玍品曞・商品タグ・ラベルを切り離したり、玛倱された商品
・お客様のもずでニオむが付着したり、汚れ、キズが生じた商品
・パッケヌゞを開封した商品 (パッケヌゞが商品の䞀郚ずなっおいる商品等)
・商品パッケヌゞや説明曞等を汚損、砎損、玛倱、砎棄された堎合
・ご返送時の状態がお届け時の状態ず倧きく異なる堎合
・靎箱・パッケヌゞに盎接、配送䌝祚を貌っおご返送された堎合
・䞋着・マスク等の衛生商品、氎着、゜ックス、ピアス、犏袋、セット䌁画商品である堎合
・匊瀟が返品の案内をメヌルにおご案内した日から、7日以䞊経過しお匊瀟に着荷した商品
・商品パッケヌゞや説明曞等を汚損、砎損、玛倱、砎棄された堎合
・ご返送時の状態がお届け時の状態ず倧きく異なる堎合

オンラむンストアにおご賌入いただいた堎合、返品、亀換に際しおの商品等の受け枡しは原則配送業者を利甚するものずし、実店舗を介しおの受け枡しは行うこずができたせん。