natsu

5,908 posts
Opens profile photo
natsu
@natsu_SEG_Fe
n=1 駿茶3EX 京医志望 大数ゼミ特別選抜 サブ
D→C→D→Dmarshmallow-qa.com/vr1aw5xyaeeul8…Joined April 2021

natsu’s posts

Image
Quote
Physalia🪼
@Pandoras_eous
数学の答案で使わない接続詞ランキング 1位:ところがどっこい
2年間授業受けててこれの凄さあんま分かんなかったけど、普通に授業も最高峰だったって駿台来て感じた
Japanese text discussing education at a juku, specifically referencing 駿台 (Sundai) and its high-quality lessons over two years. The text is clear and well-formatted.
鉄緑会予後神過ぎる 良質なテキスト残るし、優秀な友達多いし、LINEで年近い講師に質問できる。もはや浪人して良かったまである()
Replying to
普段こんな感じのツイートしてます
Quote
natsu
@natsu_SEG_Fe
女の子の反応読み解くの苦手だから毎回反応表書いて考えてる
筑附はとても良い学校でした。特に高校は。 最高に部活も行事もエンジョイ出来たので後悔は無いです。高校生活で関わった全員に𝔹𝕀𝔾 𝕃𝕆𝕍𝔼
Replying to
伸びたからこのプリント作った講師を宣伝します。東大医学部の勉強忙しいのにアルバイトで週4コマ持ってるアタオカ講師です。
防医に進学するかじっくり悩んだ末、浪人することを決めました。浪人を決めたからには今年の不完全燃焼の分をやり切って後悔しない結果を出します🔥
Replying to
僕は悠仁にもいい影響が出ると思ってツイートしたけど、過激なツイートすると悠仁の為にもならないと思うからそろそろ控えてくれると嬉しい
市ヶ谷ヌルすぎだろww1限ウトウトしてる人いただけで説教10分だぞ
Quote
寺師貴憲
@tera_shi_ta
市谷校舎1限目の生徒、みんな眠そうで、実際、寝ちゃってる生徒も多かったのだけど、そんなに眠たくても、朝から僕の講義に出てきてくれてありがとう。実は猛烈に感動してた。 アンタたちーーーーー! 最高よ♡ と。 あとは、僕のトークで目をギンギンにできればよかったけど、そこはごめん。
もし全落ちしたら専属の運転手になろうと思ったのにその道なくなって鬱
Quote
ライブドアニュース
@livedoornews
【判明】悠仁さまが運転免許を取得、筑波大学入学に向けて準備進む news.livedoor.com/article/detail 都内の教習所に通って路上実習にも取り組まれ、先週14日、品川区の鮫洲運転免許試験場で普通自動車の試験に合格されたという。
Replying to
もはやまともな化学作題能力を持つ組織は,東大と鉄緑会化学科のほかには,この地上から絶滅してしまったのではないか ↑面白すぎるwwww
The image contains a block of Japanese text discussing the state of chemistry education and research organizations. The post text humorously suggests that only the University of Tokyo and Tetsu Ryokukai Chemistry Department retain competent chemistry education capabilities, implying that other organizations have 'gone extinct' in this regard. The text in the image likely elaborates on this theme, providing context or commentary related to the humorous statement. There are no watermarks from platforms like Instagram, TikTok, or Xiaohongshu present in the image.
「今年の東大数学は去年より簡単でしたからね」 雲kじゃなかったら暗殺されてる
高校生に擬態して図書館の自習室利用しました。かっこいいと思ったらいいねください。
The image shows a study schedule written in Japanese, detailing a person's study plan for different subjects. The schedule includes time slots for subjects like Japanese, Modern Literature, Classical Literature, Mathematics, and English. The person has allocated specific hours for each subject, with some slots marked as 'free'. The context from the post text reveals that the person, posing as a high school student, utilized a library's study room, aiming to impress others with this act. The image is clear and well-composed, focusing on the study schedule, which is neatly written in a table format.