お知らせ

2022年4月6日 (水) よりYahoo! JAPANは欧州経済領域(EEA)およびイギリスからご利用いただけなくなりました

2022年2月1日よりご案内の通り、Yahoo! JAPANは欧州経済領域(EEA)およびイギリスのお客様に継続的なサービス利用環境を提供することが困難であるとの判断から、以下の「2022年4月6日 (水)以降もご利用可能なサービス」に記載のサービスを除き、2022年4月6日 (水) 以降EEAおよびイギリスからはサービスをご利用いただけなくなりました。

なお、お客様が日本国内でYahoo! JAPANサービスをご利用になる場合は、引き続き全てのサービスをご利用いただけます。

お客様にはご不便をおかけいたしますことを深くお詫びいたします。

※欧州経済領域(EEA)加盟国についてはこちら(外部サイト)をご覧ください。


2022年4月6日 (水) 以降もお客様の地域からご利用可能なサービス

※Yahoo!メールは一部機能が制限されます。詳細はこちらをご確認ください。

※「別のIDでログイン」をご希望の場合は、こちらをご確認ください。別のIDでログイン後、この画面から該当サービスをクリックしてください。
「ログアウト」をご希望の場合は、こちらをご確認ください。

※「別のIDでログイン」をご希望の場合は、こちらをご確認ください。別のIDでログイン後、この画面から該当サービスをクリックしてください。
「ログアウト」をご希望の場合は、こちらをご確認ください。

以下のようなケースに該当するなど、お困りの方はヘルプをご確認ください

From Wednesday, April 6, 2022, Yahoo! JAPAN is no longer available in the EEA and the United Kingdom

Please be informed that from Wednesday, April 6, 2022, Yahoo! JAPAN’s services are no longer available to our users in the EEA (European Economic Area) and the United Kingdom, as it has been determined by Yahoo! JAPAN that providing a continuous service environment in these regions would be difficult. Please note that services listed under “Services available after Wednesday, April 6, 2022” below will continue to be available.

Please note that all Yahoo! JAPAN services are accessible after this date if access is made from Japan.

We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.

*For more information on the member states of the EEA, please click here.


Services available after Wednesday, April 6, 2022 in your region

*Some Yahoo! JAPAN Mail functions will be restricted. Please click here for details. (Japanese only)