Naudanlihapihvit paistuvat pannulla.
Voiko
naudanlihaa
syödä?
Voiko
naudanlihaa
syödä?
Monet suomalaiset
haluavat
suojella luontoa
ja
ilmastoa.
Ilmaston tutkijat
suosittelevat,
että ihmiset syövät
vähemmän
lihaa
ja
enemmän
kasviksia.
Jotkut ovat sitä mieltä,
että on hyvä syödä
kanaa
tai
sianlihaa,
mutta
ei
naudanlihaa.
Ihmiset ovat eri mieltä
ja
miettivät,
mitä voi syödä.
On tärkeää muistaa,
että jokainen saa päättää itse,
mitä syö.
Ja on tärkeää,
että syö
monipuolisesti.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki