For years, I’ve been writing about the medical system’s self-feeding mechanism:
医療制度の自己給餌手法について私は書いてきたが:
患者にその症状を治療する薬を出す;その薬が新しい症状の原因となる、それが新しい病気と診断される、そして新しい薬が出される、そしてこれらの薬がさらに多くの症状の原因になる、それが新しい症状と診断される。。。これがずっと続く。薬を使った患者が悲劇的にそして不必要に苦しみ、大製薬会社の金庫にカネが積み上がる。
Give a patient a drug to treat his symptoms; the drug causes new symptoms, which are diagnosed as a new illness; and then new drugs are given, and those drugs cause still more symptoms, which in turn are diagnosed as a new condition…on and on it goes. Drugged patients suffer tragically and needlessly, and cash piles up in Big Pharma’s coffers.
実際に行われているのはマーケテイング戦略で、その最高位の段階では、人々を不具にする隠れた作戦ということになる。
At one time, this circle of devastation might have been called an accident. But now, all the experts know the truth. Therefore, this is rightly labeled a MARKETING STRATEGY, and, at the highest levels, a covert op to disable the population.