Holistisk Tjockhålig Konsekvensförnekelse

Diskutera allmänt om vetenskap, pseudovetenskap och folkbildning, t.ex. vetenskapsteori eller forskningspolitik.

Holistisk Tjockhålig Konsekvensförnekelse

Inläggav Whey » tis 20 mar 2018, 15:52

Neglekt Projektioner från "holistiska" personers verklighetskontakt

En läkare postade häromdagen på sin facebook en länk till en artikel om att ytterligare en holistisk föregångare nu gått en mystisk död tillmötes. Måste erkänna att jag inte hittade rätt med en gång, för först hittades
Bild
Entire Holistic Family, Who Fought Big Pharma, Found Murdered
Alltså hela holistiska familjen hittad mördad. Holistiska personligheters söta barn och deras hemska motståndare

Bild
Hittade strax senare den holistiska läkaren som avsågs, det visade sig vid närmare kontroll vara en 70-årig läkare som fått en hjärtattack under en kortare ferievistelse i Florida. Som vid den tidpunkten inte bar några ID handlingar. Men han hade tydligen sålt in sig själv som holistisk läkare och stod därmed över naturlagarna, vad vet jag.

Den Holistiska familjen som hittades döda var ett fall med mord + självmord efter ekonomiskt motgång i den holistiska familjen att mördaren är HOLISTISK , men vem fan skriver då då? Här syns den grandiosa neglektens stora projetktiva No-No. Holistiker kan bara vara offer och är aldrig förövare. Grandiosa förövare. De hjälper till med allehanda mirakel, dock.

Linda came walking with a cane and assistance from her sister to Macrotherapy on 4/13/2016, her 70th birthday. After many failed attemps at Physical Therapy, Linda came to Macrotherapy for our Physical Rehab. Today is 8/19/2016 and this is the video of Linda walking without a cane. Not only is she not using a cane, this is the first time she has walked up stairs in 10 years. Macrotherapy delivers custom programs that identify each individual's weaknesses or injuries and we help restore quality to all of our client's lives.

Holistisk Macrotherapi verkar ha fungerat och så .... men gjorde den någonsin just det?

Neglekt, vad är Jeopardy?
Grupphelighetskänslor med fullständig neglekt inför realiteten- Med avsaknad av självkritik på personlig nivå
Bild

1 http://yournewswire.com/holistic-family ... -murdered/
2 https://www.azcentral.com/story/news/lo ... 854957001/
3
https://www.youtube.com/watch?v=Cd5BO_xjTrI
4 Holistiska Doktorer försvinner en efter en
https://www.youtube.com/results?search_ ... +holistics
Får man tro youtube sökningen så kan det pågå eventuella utrotningsförsök av holistiker. Eller så försöker de flesta "Holistiker" att skydda sin omhuldade neglekt.

Bland de mest smaklösa konspirations teoretiska varianterna jag har sett på länge. Att sälja in dödens söta småbarn & tragedierna som andras rädsla inför Holistikernas framgång

Min högst egenhändiga slutsats är en frågeställning.
-Finns det ändå inte en genomgående tråd av 1 Neglekt inför den egna rollen i sammanhanget?
Bild
Hypervigilant omöjlighet att en holistisk person bara dör? eller är allt alltid planerat bara för att de varit modiga och sagt emot rådande meningar och tjänat pengar på justdet?

https://www.dagbladet.no/nyheter/oddmun ... n/69119426
Alternativ holistisk kan leda till en rad jävla helveten men när minsta återverkning råkar komma som feedback tillbaka så är det fanimej en massiv jävla konspiration.

Cancerdoktorn Ryke Geerd Hamer största medicinska snillet i vår tid
whitetv se/sv/du-aer-sjaelen-inte-kroppen/760-cancerdoktorn-ryke-geerd-hamer-stoersta-medicinska-snillet-i-var-tid.html
Bild
Ryke Geerd Hamer tjavisst precis på samma sätt som koncentrationsläger förebygger senilitetssjukdomar. Han har överlevt åtta assasinationsförsök (enligt sig själv) Totala hjältar som står emot det mesta våra holistiker. Är det därför alla vill åt dem? Han registrerar dock namnet "Sandefjords university" och som rektor tog han emot till Universitetskliniken. Nätverkskortets Kuk lux lan.
Bild
Visst, ok har bytt ut "translation" mot "latrin" men gör det någon skillnad?

Bild
Have Sixty Holistic Doctors Died Suspicious Deaths In the Past Year?
This claim, inelegantly formulated on an alternative health website, is remarkable for both its incoherence and its lack of substantiating evidence.

Läkaren som postade den ursprungliga artikeln skriver även på sin dotters webbsida att han plötslitg blivit förföljd av .
Någon ordnade så att min arbetsgivare i Norge satte igång en förföljelsekampanj med en massa anmälningar från patienter som jag knappt hade träffat, en mindre behandlat, aftonbladet kallade mig ...

Och så plötsligt exploderar det med en rad händelser vilka bara kan förklaras med ... att fritänkandet motverkas av ytterligt konservativa grupper som sänder över flera testkartor av patienter, varav många säger liknande saker.

Hole Is Thick
Bild
De är förföljda och de måste fly... Vidar Rehab 2x.

Människovärderingen i påståendet att många holistiska personer försvinner eller dör mystiska dödar sätter sig på det faktum att antagligen är skadeverkningarna av dessa holistiska personer betydligt mycket högre. Men det är tydligen inte lika halal att säga, Jag tror att många fler dött av Holistiska personligheter än de själva drabbats. Bara 200 av denne läkares patienter har en annan historia att ge,

Hole Is Thick
Bild
Analysen verkar ha avförts från realiteten med påståendet att plötsligt kommer patienter som han knappt träffat och än mindre behandlat med en massa klagomål. Och dessa verkar dessutom vara spridda till fler än 15 platser.

Ihåliga personer med en uppblåst grandios världsbild och sig själva mitt däruti såsom det icke-ifrågasättningsbart heligt holistiska, eller vad är det egentligen frågan om. Det tjocka hålets Analytiska Neglekt med sina projektioner?
Bild
Personer vilka rövar seriellt visar att andra är banditer och hur feedback systemet fungerar i neglekt med projektion i grandios personlighet, men vilket helvete skapas ändå inte av den förbannade holistiken? Kvack i Ankeborgs närhet?

Antroposofiskt bakåtsträvande?
Nja, mer Öppen för den hålsligaförtjockningen

https://www.nordlys.no/anal-legen-far-i ... -34-382557
Jan Mikael Nordfors har fått sparken som lege gang på gang fordi han stakk fingeren opp i anus på pasienter. Nå har svenske myndigheter tatt fra ham retten til å jobbe som lege for godt.
-Folk kommer inn her på kontoret på krykker, og jogger ut igjen. Det er jo reine hallelujaforhold her nå, skrøt Nordfors

https://www.nrk.no/nyheter/_anal-lege_- ... 1.12842242
....har fått sparken som lege gang på gang fordi han stakk fingrane opp i analen på pasientane. No har svenske styresmakter fått ut fingeren og teke frå han retten til å jobbe som lege for godt.

https://www.bt.dk/danmark/svensk-laege- ... r-i-20-aar
Svensk læge har fejlbehandlet skandinaviske patienter i 20 år. Patient med nacksmärtor råkade försmädligt få lungan punkterad. Men ingen av dem är ju ändå antropisofer eller ens i närheten. Alldeles för jordsliga.

I koltarna med natursidendräkterna med oss. till eurytmisalen om ni inte var med i plattfots-gänget som fick läke-eurutmi förra timmen, då är ni ju redan här. Nu väntar vi bara på att den eviga åldrigen kommer med ännu ett av den förbannade massan av alla studiebesök som ska in i klassrummet eller vad som helst och vi ska sitta normalt och jobba som om ingenting har hänt. Ok, intt die shule wirk gelacht, tänker inte på Paul Bojes tid i Wermach, Gerit Sneeloopers nederländska fostran. Inte på att Barsja ville ut och fjällvandra men att svartsjuka uppstod mellan lärarna. Solvik saduh? Näe nu ska vi ha musik och fram med träoljan till flöjterna så att du kan känna den när du som vanligt trycker tungan i flöjtgluggen bara för att få tyst på den. Vapenvägrande lärare som turades om att sitta i fínkan, ok det var driftigt, till nervositeten kom. Alla jävla blodiglarna i Moraån. Kopparhörningen vi skrev våra namn i allesammans som var där då. Biblioteket har stängt och nyckeln ligger inte längre där ovanpå listen ovanför.

Björksaften alkoholhalt intresserade mig aldrig, men jag var nog en av de första att bli förbjuden all kontakt med homeopatiska medel. för jag älskade dem. Dessa vita pappersburkar, ja liksom pappersrör av Weledas sockerkulor jag tömde en om dagen ett tag, till ertappning. Det är fan att växa upp i en skenhelig jävla familj utan godis men med homeopatiska medel och ingen har än hävt mitt förbud.

Polion kommer och spateln med bajs in i provröret, Här räcker inga blodprov längre. we are the holy shit.
-titta där, där går sådana människor vilka delar in andra människor i grupper.
Hör att du gör det och målar något annat i tanketrädets ympning
har det heliga pisset alltid varit osynligt?
Tysta tyskar i weledarockar med mörkt bruna glaskolvar och tomma tubskal där cremepastan ska in, lukterna och det mörkbetsade trädgolvets knarrar i det vita weleda-huset mitt emot station, du vet. Nu är märket borta och huset ommålat så många gånger att inget längre syns. Svettiga lekar på Svartkolsberget, vi ska komma ihåg att inte gå till Amundinarnas hus och MC ruckel och definitivt inte testköra någon motorcyckel. Sånt gör inga knattar.

På besök i den mongologidledda träfabriken, Chefen som är mongolgoloid inleder
-När de nya mongosarna kommer hit .... fattar de ofta ingenting...
-Några skrattar vilket man definitivt inte gör i dessa sammanhang. Månen går ner det blir mörkt igen - Moon goes down. Pannkakans tysta förtryckare i avslappnat alldaglig skenhelighet bortom Mikaelgårdens butterfly. Socialexprimentiva Birkenstock skrattar man inte uti, Stock & Kork.
Här skrattar vi inte åt skämt från cheferna för fabriken, för alla har lika värde och nu lyder du mig , ty vi är heliga i skiten Vissa saker är så självklara att de aldrig sägs. Outtalade underströmmar ärjar svalt runt förlagorna till kärringladabatik-t-shirts med rätta mönstren, till surgurkornas fromma.
Här följer vi alla det jävla anti-mode modets präktighet i den allsmäktiga vardragslunken
Statistiken rökare på eurytmilärarutbildningen. Här har vi alltid öppet hus men lärarrummet är alltid låst. Bort till forskningslabbet, Ned med kobajset i kohornet med beredningen, var noggrann med tiden Bah! (Det gamla krateransiktet) Tog upp låren igen, fortfarande prydligt radade kohorn, öppnarförsegligen och: vitt pulver i kohornet. Har kanske sagt detta 4-5 gånger i mitt liv och aldrig blivit trodd. Nu finns det tydligen en filmsnutt om det hela så varsego, det vita heliga pulvret.
Bio Eko Dynamisk & Holy Holistik. Vissa saker går inte att få andra att tro på, det är liksom så långt ute i .. annorstädes att, Ja precis vad som helst. Men det vet man ju inte själv där och då.

Inga riktiga hardcore antroposofer i riksdagen längre. Här får du ditt malva te, hur mycket mjölk ska du ha i? Oskrivna lagar i tapetens ranking flash & anime. Du mönstergille. Var lite som vanligt nu, Håll dig kort och visa din krtiska hållning och säg att jag är långrandig eller att längden är en höjdare på bredden- Hej Spejs. Dr Jülke har inte stängt kliniken än, och även om det var så tror jag inte att han skulle vara den första att erkänna det. Men visst har antissens typiska anti-mode mode förändrats till än mer påläst modesta, även utan dinkerspielrossladväxtfärg och rosaribbad tassenalle till vegan utmärglade tankesprächens fromma. Ingen libidognisslande puckelpist i helvetets förorter, men det går att sitta i seminariets grupper och säga -vad krulligt och blött det det är nere vid fittan mamma. För alla är så heliga och förstår så mycket. Aachen baachen, altsohh åh äh. Ö. Men så tar det också en liten tid innan det heliga ansiktets leende torkar in och får en normal färg. Gruppdynamik, tja. Oformlig modellera.
Die Menchen
the mansion
Dimension
they mention
Användarvisningsbild
Whey

Återgå till Allmänt