HS tietovuoto Puolustusvoimien tiedustelusta

baikal

Ylipäällikkö
Mod
Lahjoittaja
Ystävämme Vlad näyttää kehystäneen HS-gatella päivitetyn juttunsa LoveFM:stä.

Minäkin mietin samoja. Miksi Bäckmanin operaatio hautautui medialta mutta se, jonka pitäisi pitää huolta omista linkeistämme, yritetään upottaa? Onko JB lopultakin jossain korkeassa suojelussa (Vistbacka? Muita?)

http://vartiopaikalla.blogspot.fi/2017/12/kerran-viela-lovefm.html
Kyllä minä pidän ko. herran osalta koko ajan silmänaloissa sen, mistä hän ponnistaa. Veri on vettä sakeampaa, aina. Backman hoitaa minun katsannossani työkalun virkaa. Aina.

Moni on kiinnittänyt huomiota siihen, miten hiljaa SDP on tämän asian suhteen.

Persujen ja Pravdan välit ovat perinteisesti keskenään aika vihamieliset. Nyt en ole huomannut, että Persut käyttäisivät tilaisuutta hakata Pravdaa kuin vierasta sikaa, vaikka sellainen on tarjottimella.

Se on vähän kummastuttanut.

Olisin odottanut ainakin Matiaksen ja Jussin suunnista aika viiltäviä kommentteja.

Vai onko minulta vain jäänyt joulukiireissä asia huomaamatta?

Veri on vettä sakeampaa, aina.
Toi on vähän vaikea ja kaksipiippuinen juttu.

Toisaalta inhoan sydämeni pohjasta sitä, että jostakusta esitetään väitteitä, päätelmiä, syytöksiä tai vihjeitä hänen sukulaistensa perusteella. Harva kuitenkaan valitsee itse sitä, että keiden lapsiksi syntyy, keitä saa sisaruksikseen tai muiksi sukulaisiksi.

Pahantahtoinen "no kenenkäs poikia/tyttöjä sinä sitten olet" -maailma on todella oksettava. Jokainen metri, jolla lisää etäisyyttään siihen ja sen harjoittajiin tekee elämästä paremman ja miellyttävämmän. (Hyväntahtoisenakin siinä on joitain lievempiä ongelmia, mutta ei samanlaisia.)

Toisaalta taas jotkin asiat, arvot ja toimintamallit nyt vain tuntuvat kulkevan joissain suvuissa aika tiiviisti.

Sekä älyllinen että moraalinen ristiriita, jota en osaa ratkaista.