ZigZaGame Inc.

  • About
  • Services
  • Interview
    • Shun Tomozawa
    • Erin Connan
    • Shiina Kamenosono
  • Recruit
  • Contact
  • ENJP
Work With Us求人採用/ エントリー

ZigZaGame Inc.

  • About
  • Services
  • Interview
    • Shun Tomozawa
    • Erin Connan
    • Shiina Kamenosono
  • Recruit
  • Contact
  • ENJP
  • Home
  • About

データ分析で情熱を叶える Passion backed by data

私たちがコンテンツ作りにおいて、常に問い続けること、それは「面白い」のか。しかし、そうやってこだわり抜いて作ったコンテンツも、求めている人に、正しく届けなければ、世界に感動や喜びを与えることはできません。「面白いを作ること」もさることながら、「正しく届けること」も重要視する私たちは、長年かけて、国内外で通用するマーケティングのノウハウを蓄積してきました。データに基づいた事前リサーチから、ROASの最適化に主眼をおいたリリース後のユーザー獲得まで、すべて自社で完結しています。自分たちが作ったものを自分たちで売ることによって、次に何を作れば良いのかデータとして分析することができます。私たちはこの基本理念を用いて、ゲーム事業をはじめ、様々な社内ベンチャーを展開しています。 Our company goal has always been to create and bring fun content to the world. However, we also understand the importance of proper execution and delivery. Our philosophy has always been and always will be to marry our passion and our ability to analyze data so that we can make the most informed decisions. At the core of our desire to create fun content is years of domestic and global market research that we have performed ourselves. For this reason alone, every step of the decision making process is made in-house and confirmed through thorough pre-market testing, a high focus on ROAS optimization, and our ability for user acquisition and retention. We truly believe that by creating all of our content and then selling it ourselves; we have an in-depth understanding of every step of the game making process. As a result, we feel that each game we make gets closer to perfection and ultimately more fun for our users. This is the basis and foundation of our company. As the company moves into the future, we have begun to apply this way of thinking to other interesting business venture opportunities within ZigZa.

代表メッセージ A word from our CEO

ZigZaGameは、2025年までに、世界の誰もが知る国境を超えたエンターテイメント企業になることを目標としております。「面白」いを世界中に届けたいと考える弊社は、自社開発コンテンツに加えて、長年培った海外戦略のノウハウを活かし、パートーナー企業様のコンテンツなども海外で配信しております。今後も、世界各国から集まる優秀な仲間たちとともに、世界中の人々に最高のひとときを提供できるよう様々なことにチャレンジして参ります。お客様をはじめ、関係各位の皆様にZigZaGameは面白いと思っていただけるよう精進して参る所存でございますので、何卒一層のご支援とご協力を賜りますようお願い申し上げます。
ZigZaGame株式会社 代表取締役社長 永富義人
By 2025, my vision is for ZigZaGame to be a globally known as a borderless entertainment company. With our sights set on bringing ""FUN"" to the world; we plan to do this through a combination of promote our own content globally as well as helping other companies by utilizing our marketing strategies to promote their content abroad. Starting with our users and expanding to our partners, our highly skilled team will take the responsibility of bringing ""FUN"" content for the years to come.
ZigZaGame Inc. CEO Lars Kelley

亀之園 梓那 Shiina Kamenosono

プロデューサー Producer

エリン コナン Erin Connan

シニアマーケティングマネージャー Senior Marketing Manager

友澤 俊 Shun Tomozawa

最高財務責任者 Chief Financial Officer

会社概要Company Overview

会社概要Company Overview

会社名 ZigZaGame株式会社
所在地 〒140-0014 東京都品川区大井1-47-1 NTビル11F
子会社 ZigZa Inc. (Seattle, WA)
代表取締役 永富 義人
設立 2008年7月17日
社員数 40人
Company Name ZigZaGame Inc.
Official Location NT Building 11F, 1-47-1 Oi Shinagawa Tokyo 140-0014, Japan
Subsidiary ZigZa Inc. (Seattle, WA)
Representative Lars Kelley
Founded 2008/7/17
Employees 40
事業内容 スマートフォンゲームの企画・開発・運営
広告代理店事業
パブリッシング事業
投資事業
主要取引先 NTTレゾナント株式会社
NTTソルマーレ株式会社Apple Inc.
Google Inc.
Divisions Gaming Division
Marketing Division
Publishing Division
Investment Division
Partners NTT Resonant Inc.
NTT Solmare Inc.
Apple Inc. Google Inc.

アクセス Access

【所在地】
〒140-0014 東京都品川区大井1-47-1 NTビル11F
【最寄り駅】
大井町駅より徒歩5分
【Location】
NT Building 11F, 1-47-1 Oi Shinagawa Tokyo
140-0014, Japan.
【Nearest Station】
5 minute walk from Oimachi Station

Let’s Make Something Awesome求人採用のエントリーはこちら

Work With Us求人採用/ エントリー
ZigZaGame Inc.
  • About
  • Services
  • Interview
  • Recruit
  • Contact
  • ENJP
Copyright 2017 ZigZaGame Inc.