I’m a producer on the Forbes technology channel and write about science, space, and the intersections of nature and technology. I’m a graduate of the Berkeley J-School and also hold an undergraduate degree in the Humanities and Japanese from Washington University in St. Louis. My work has appeared in Outside, WIRED.com, and Backpacker, among others. Before becoming a journalist, I worked as a law clerk and a mountain guide in Alaska.
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Rokuはストリーミングプレイヤー「Roku ストリーミングスティック」など、家庭用テレビと簡単に統合できるストリーミングのプラットフォームを提供し、この数年間注目を浴びている。eMarketerによると今年末時点の米国でのユーザー数は2,500万人に成長すると見込まれ、この数字はインターネットテレビユーザー全体の15.2%に相当する。同時期のグーグルのChromecastのユーザー数は3,020万人、AppleTVのユーザー数は2,050万人と予測されている。
Rokuのこれまでの資金調達額は少なくとも2億900億ドル(約236億円)にのぼるとされる。バイアコムは以前、VineやSnapchat、ユーチューブのようなソーシャルメディアのスターのライブ番組を制作するDigiTourにも投資している。