Gönderen Konu: Bekijk Fashion Chicks Volledige Film Gratis Online en HD  (Okunma sayısı 73 defa)

0 Üye ve 31 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

magnum44

• Hero Member
    • Profili Görüntüle
 Gratis Fashion Chicks Kijken Met Ondertiteling
   Films Kijken Online Zonder te Downloaden
   Bekijk Fashion Chicks Gratis
   Fashion Chicks Film Kijken Online   Fashion Chicks Dutch Film Free Kijken Online

Kijken volledige film: http://seekmov.co.uk/nl-browse-220#sengym

Kijken volledige film: http://seekmov.co.uk/nl-browse-220#sengym

Door nu je & # x27; ve gezien veel critici en de pers tarief deze film neer grotetijd. Of is het omdat ze kunnen & # x27; t staan ​​Michael Bay of denken datMegan Fox kan & # x27; t doen of omdat ze don & # x27; t & # x22; krijgt & # x22; TMNT, ze hebben allemaalhun redenen.
 Ik was een enorme TMNT opgroeien. Ik kon letterlijk mezelf te dekken uithead-to-teen met merchandise TMNT: sokken, schoenen, trainingsbroek, riemgesp, ondergoed, T-stukken, sweaters, portemonnee, bandana, pyjama's, kijken,cassette, action figures, videospelletjes, hel ik ging zelfs naar hunconcert tour (ja ze hadden een en het was uitverkocht BTW ook).
 invoeren Theater
 Ik gedebatteerd hele week al dan niet te gaan zien deze film. Ik liet mijnverwachtingen van een paar weken geleden en wilde het te zijn & # x22; ok & # x22; incriticus & # x27; s ogen. Deze week, elke beoordeling werd erger en erger. Vanavond heb ikhad zelfs een plan B te Boyhood zien in plaats
 Echter, in de lijn zag ik dat ik was niet & # x27;. t alleen. TMNT fans omgeven mij.Zij waren de 25-35 leeftijd ras, jongens en meisjes, en ze waren allemaalbereid te zijn trouw aan het merk dat ze opgegroeid. Zelfs de man inVoor mij zei & # x22; Ninja Turtles 10: 15 & # x22 ;. Ik zei hetzelfde.
 Het theater ging ik in was eigenlijk twee keer zo verpakt als vorige week, toen ikzag Guardians of the Galaxy op hetzelfde moment. Laat nu & # x27; s niet dingenverward. GOTG 100x beter dan deze film. Maar dat & # x27; s niet depunt. TMNT fans nooit meer weggegaan. Dat is het punt.
 Wat werkt in de film?
 Terwijl iedereen heeft geklaagd al maanden over hoe slecht de schildpadden kijkenzelf, die isn & # x27; t zelfs een probleem in de film voor mij. Het eigenlijkwerken. Elke schildpad heeft hun persoonlijkheid en gril. Zoals verwacht,Michelangelo is de ster.
 Ook de vechtscènes waren ook echt goed. Je kon de klappen voelenen schoppen en de martial arts en wapens waren er allemaal in TMNTstijl
 Wat doesn & # x27;. t Werk in de film?
 Waar moet ik beginnen? Nou ik zal beginnen bij het begin.
 De eerste 15-20 minuten waren eigenlijk solide. Het was donker als de 1990film met regen en heb je alleen een glimp van de schildpadden. Op 20minuut eigenlijk, deze film is een solide B. Heb echter
, dingen slecht echt snel. De verhaallijn gaat off track enbegint het maken van een stuk minder zin. Ik zal zich richten op een paar grote problemen metde film.
 Shredder?
 We maken kennis met Shredder vroeg in de film (zonder masker).Echter, ondanks het tonen littekens op zijn gezicht, de film nooit uitgelegdwaarom. In feite, vergeet wat je zou hebben gedacht van de TMNTfranchise. Splinter en Shredder hebben nul-aansluiting. Deed Shredderdan krijg de littekens van het scheren? Ik bedoel, kom op! Bekijk de film 1990als je don & # x27; t zie het probleem
 Op de top van dat, Shredder is omgetoverd tot een semi-Transformer.dat wanneer hij in zijn & # x22; pak & # x22 ;. De banden met de Transformers franchisezijn duidelijk daar van de geluidseffecten gebruikt tijdens zijn vechtscènesom al de antenne wapens die hij heeft ineens uit het niets.
 het algemeen, zijn verhaal, ontwerp, en kostuum maken nul zin. Oh, en had iknoemen maar zijn littekens?
 Splinter?
 lelijk, lelijk, lelijk. Op de top van dat zijn verbinding met de schildpadden is zelfsmeer vreemd. Erger nog, omdat Shredder heeft geen verband metSplinter, kan je alleen maar raden hoe Splinter ooit geleerd hoe karate doenof hoe hij ook leerde de TMNT karate.
 april?
 Vergeet Megan Fox. Het groter probleem is april & # x27; s verhaal aan alles.Zonder al te veel te zeggen, laat & # x27; s gewoon zeggen dat april & # x27; s verbinding merkenup voor het gebrek aan samenhang tussen Shredder, Splinter, en de TMNT.
 Op de top van dat, wie regisseerde de film besloten dat de TMNT warenaangetrokken tot april. Wie weet waarom.
 De Foot?
 Misschien is de slechtere deel van deze film? Motief is er nooit. Hoe menwordt een lid wordt nooit uitgelegd. Vergeet de film 1990waaruit blijkt dat het onrustige jeugd krijgen aangeworven door Shredder aanneem dan New York. Van wat ik verzameld in deze film, Shredder had geendeel aan het werven van een van deze jongens
 -Overall-
 I & # x27; m. het geven van dit een 5/10. Ik vond mezelf dagdromen over 1 uur in defilm denken over de reden waarom de richting ging de manier waarop het deed. ik probeerde tereden met welk doel het creatieve team moest volledig veranderenverhaal nog maar eens. Ik heb geprobeerd om de geluidseffecten die herhaaldelijk negerenklonk als Transformers transformeren. Ik probeerde te negeren Shredder & # x27; sbelachelijk pak. Ik kon & # x27; t.bekijk Fashion Chicks online gratis

Fashion Chicks Dutch Fuld Film Online Free Downloaden

Nederlandse films en series online kunt kijken en downloaden

Volledige Film kijken Fashion Chicks Dutch

Bekijk Spijt Volledige Film Gratis Online en HD

Kijken Online Zonder te Downloaden

Films Kijken Online Zonder te Downloaden

Kijken Fashion Chicks met Nederlandse Ondertiteling

film kijken Fashion Chicks dutch

Gratis Online Nederlandse Films

Gratis Nederlandse films online kijken
   Fashion Chicks Volledige Nederlandse Versie Gratis
   Bekijk volledige film en HD